Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:27:03 GMT

خوش شانسی آرسنال با تساوی برابر فولام

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۳۹۸

خوش شانسی آرسنال با تساوی برابر فولام

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «میکل آرتتا» درحالی که روند حرکتی ثابتی در این فصل نداشته و هواداران این تیم را به کلی ناامید کرده‌اند، امروز در ورزشگاه امارات نیز به این روند ادامه دادند.

آنان در حالی که به نظرمی رسید برابر فولام، یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر این لیگ پیروز خواهند شد، برخلاف انتظار بازی کرده و به سختی توانستند شکست را با تساوی عوض کنند و  این مساله نگرانی‌های هواداران شان را بیشتر از قبل نیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جاش مجا» در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی دروازه «متئو رایان» سنگربان آرسنال را گشود و «ادی نیکتا» در دقیقه ۷+۹۰ با گل دیر هنگام توپچی ها بازی را به تساوی کشاند.

 فولام با کسب این تساوی و یک امتیاز آن ۲۷ امتیازی شد و همچنان در رده هجدهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت ها باقی ماند.

توپچی ها نیز با کسب یک امتیاز کم تاثیر این دیدار با ۴۶ امتیاز  توانستند همچنان رده نهم را برای خود حفظ کنند.

«گرت ساوت گیت» سرمربی تیم ملی انگلیس در ورزشگاه امارات حاضر شده و این دیدار را از روی سکوها تماشا کرد.

برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی آرسنال لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی آرسنال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها