Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه موسوی معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه پویش‌های در خانه ماندن، شرکت در رقابت‌های آنلاین و مجازی در سراسر سیستان و بلوچستان پارسال به دلیل شیوع کرونا برگزار شد اظهارداشت: به همین دلیل تغییراتی در برنامه‌های ورزشی ایجاد و در ابتدا فضاهای روباز با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان فعالیت‌های ورزشی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه فضاهای ورزشی سرپوشیده نیز پارسال شاهد حضور ورزشکاران و از سرگیری فعالیت‌های ورزشی خودشان بودند افزود: ۹ نفراز ورزشکاران سیستان و بلوچستان در دوران شیوع کرونا به ارودهای تیم ملی دعوت و ۲ نفر هم برگزیده و عضویت تیم ملی بودند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بانوان استان به صورت آنلاین و حضوری در رقابت‌های ورزشی مشارکت داشتند که رهاورد آن ۲۳ عنوان ملی و بین‌المللی بود.

او با بیان اینکه پارسال میزبان رقابت‌های قهرمان کشور دو صحرانوردی در چابهار بودیم خاطرنشان کرد: امید داریم که امسال آمار بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان را به حداقل ۲۵ هزار نفر افزایش دهیم.

 افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: یکی از دختران شناگر این جزیره در رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا ذاکری امروز ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی قشم، اظهار داشت: رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور در رده سنی 11 تا 12 سال دختران با حضور بیش از 50 شناگر از استانهای هرمزگان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: «آسنا صادقی»، شناگر منطقه آزاد قشم با مربیگری مریم دانش‌پرور و ارغوان پارسا، در پایان این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر انفرادی، 400 متر گروهی و تیمی موفق به کسب مدال طلا و در رشته‌های 50 متر و 200 متر انفرادی موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اولین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردسگری این سازمان تشکیل شده و در این رقابت‌ها حضور یافته، گفت: در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشکاران قشم در بخش تجهیزات و اماکن ورزشی و حضور مربیان برجسته کشوری را برطرف کنیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت کمک به اعتلای ورزش این جزیره برداریم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور