Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:02:36 GMT

طارمی روی ابرها راه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۴۱۲

طارمی روی ابرها راه می‌رود

مهدی طارمی روی ابرها قدم می‌زند؛ این را می‌شود از شروع سریعش در بازی امشب مقابل ناسیونال فهمید.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف پورتو در دیدار مقابل چلسی در دو مسابقه ای که طارمی از ۱۸۰ دقیقه فقط ۳۰ دقیقه در آن سهم داشت، او در ترکیب اصلی تیمش مقابل ناسیونال قرار گرفت و نمایه‌ای که برای ترکیب پورتو انتخاب شده بود، مشخص می‌کرد که همه دوست دارند از فوق ستاره ایرانی این فصل جلب رضایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طارمی که بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی را به دلیل اخراج در دیدار با یوونتوس از دست داده بود، در مسابقه برگشت و با وجود گلزنی در بازی قبلی در لیگ برتر پرتغال، کار را از روی نیمکت آغاز کرد و بعد از حضور در میدان، از دو فرصتی که نصیبش شد، یکی از آنها را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تور دوخت؛ گلی که شاید تبدیل به بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

در این شرایط شاید انتظار می‌رفت طارمی کمی تا قسمتی مأیوس و ناراحت بازی امشب برابر ناسیونال را آغا کند، اما او خیلی زودتر از آنچه طرفداران انتظارش را داشته باشند، گل اول پورتو را با یک پرس شدید روی دروازه‌بان حریف به ثمر رساند.

 

 

 

 

او در صحنه گل دقیقا کمی قبل از دقیقه ۲۰ مسابقه روی دروازه‌بان حریف فشار گذاشت و او را در پاس دادن به اشتباه انداخت تا توپ پس از برخورد به طارمی به کرونا وینگر راست پورتو برسد و این بازیکن بلافاصله هم‌تیمی ایرانی‌اش را صاحب توپ کند و مهدی هم از فاصله‌ای نزدیک و از درون محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

طارمی البته نقش اصلی را در به ثمر رسیدن این گل داشت، اما در لحظه شادی گل بازیکنان، خیلی سریع به سمت کرونا، هم‌تیمی‌اش رفت تا به او نشان دهد ارزش پاس او را می‌داند.

 

 

 

 

 

 

مسابقه در نیمه اول به پایان رسیده و ۴۵ دقیقه دیگر ادامه خواهد داشت؛ زمانی که طارمی شاید به تعداد گل‌های خود در لیگ برتر پرتغال اضافه کند.

 

این گل مرهمی برای دلخوری‌های احتمالی پس از نیمکت‌نشینی در دیدار حساس برابر چلسی است؛ در حالی که به اعتقاد کارشناسان و هواداران پورتو حضور طارمی می‌توانست ضریب موفقیت سرخیو کونسیسائو مقابل شاگردان توخل را بالا ببرد، اما این اتفاق رخ نداد تا پورتو که با حذف یوونتوس به جمع هشت تیم برتر اروپا رسیده بود، از دور رقابت‌ها کنار برود؛ البته برای طارمی راهی طولانی در فوتبال اروپا پیش رو است و باید دید در سال آینده بازی در کدام تیم و کدام لیگ اروپایی را تجربه می‌کند.

پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است شایعاتی درباره آینده سرژیو ‏کونسیسائو، سرمربی پورتو، مطرح شده و گفته می‌شد او احتمالا در ‏پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. ‏

رئیس فعلی باشگاه پورتو، پینتو داکاستا، امروز حمایت کامل و بی‌ ‏قید و شرط خود را از کونسیسائو اعلام کرد و گفت اگر هفته آینده در ‏انتخابات ریاست باشگاه رای بیاورد قرارداد کونسیسائو به شکل ‏اتوماتیک تمدید خواهد کشد. ‏

رئیس پورتو در صحبتهایش گفت:" سرژیو کونسیسائو با من ادامه ‏خواهد داد. همین‌قدر صریح می‌گویم. آیا من با خودش هماهنگ ‏کرده‌ام و مطمئنم او هم موافق است؟ بله، اگر اینطور نبود الان این ‏حرف را نمی‌زدم". ‏

روزنامه آبولا در گزارشی اعلام کرد در واقع در قرارداد کونسیسائو با ‏باشگاه پورتو بندی وجود دارد که بر اساس آن اگر فردی به غیر از ‏پینتو داکاستا به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود قرارداد کونسیسائو ‏به صورت دوطرفه فسخ خواهد شد، بدون اینکه به دو طرف ضرر و ‏زیان مالی وارد شود. ‏

این روزنامه می‌گوید کونسیسائو از مدیران باشگاه خواهان اضافه ‏شدن این بند به قراردادش بوده چرا که نمی‌خواسته در صورت حضور ‏رئیسی جدید در باشگاه، حضور او باعث ایجاد تنش شده و مانع از ‏پیش‌رفت برنامه‌های هیئت مدیره جدید بشود. ‏

به این ترتیب اگر هفته آینده در انتخابات ریاست باشگاه پورتو یکی از ‏دو رقیب رئیس فعلی، یعنی آندره ویاش‌بواش یا نونو لوبو، در ‏رای‌گیری پیروز شوند قرارداد کونسیسائو به عنوان سرمربی به پایان ‏خواهد رسید و او پورتو را ترک خواهد کرد. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏