Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:36:38 GMT

لالیکا نیز به صف معترضان پیوست (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۶۶۳

لالیگا نیز به صف معترضان ایده سوپرلیگ اروپا پیوسته و خاویر تباس در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا در ساعات اخیر بسیار جنجالی شده است. اخبار حاکی از آن است در ساعاتی دیگر احتمالا فلورنتینو پرز در مورد سوپرلیگ اروپا تشکیل شده از تیم های آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام، چلسی، سیتی، لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، اینتر، یووه و میلان را بیانیه ای منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا در بیانیه ای خاویر تباس مدعی شد در صورت تحقق این امر، همه سازمان های ذینفع و همچنین فیفا در تلاش برای متوقف ساختن این پروژه متحد خواهند شد. طبق بیانیه امروز یوفا، هر باشگاهی که در این پروژه مشارکت داشته باشد از حضور مسابقات زیر نظر فیفا و یوفا در سطح داخلی، اروپایی یا جهانی منع خواهد شد و بازیکنانی که در این باشگاه ها حضور دارند از بازی در سطح ملی محروم می شوند.

 

خاویر تباس گفت: "تمام باشگاه هایی که قصد برگزاری سوپرلیگ اروپا را دارند خودخواه هستند و تنها به منافع شخصی خود بوده اند. ایجاد سوپرلیگ اروپا باعث از بین رفتن همبستگی می شود. یوفا ، لیگ های اروپا و لالیگا مدت زیادی است که در این زمینه کار می کنند و آنها پاسخ مناسب خود را خواهند گرفت."

 

لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست