Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتشیان همواره نگهبان استقلال کشور هستند

فرماندار ویژه و رییس شورای تامین شهرستان کاشان در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتش (۲۹ فروردین) نوشت: ارتشیان قهرمان ایران اسلامی همواره در کارزار وقایع در معرض سخت‌ترین و دشوارترین مسائل بوده و جان برکف، عظمت و استقلال کشور را نگهبانی کرده‌اند.

در بخش از پیام علی اکبر مرتضایی آمده است: بیست و نهم فروردین به تعبیر رهبر معظم انقلاب "یک روز تاریخی و پرمضمون و جزء خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" روزی که به پاسداشت تلاش‌های غیور مردان و دلاوران ایران زمین به جهت حفظ امنیت، آرامش و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی این مرز و بوم و با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز ارتش نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در سطوح زمینی, هوایی, دریایی و پدافند هوایی همواره در طول تاریخ انقلاب به عنوان بخش ناگسستنی نظام در کنار مردم بوده‌اند و پشتیبانی از حکومت اسلامی را در اولویت خود قرار داده‌اند.

"شهیدان بزرگواری همچون صیاد شیرازی، سپهبد قرنی و ستاری برآمده از ارتش بزرگ مردانی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خالصانه در جهت خدمت به مردم قهرمان ایران حرکت کرده و این شجره طیبه را همچنان تنومند نگاه داشته‌اند."

در پیام فرماندار ویژه کاشان همچنین آمده است: امروز هم ارتش حزب الله با آمادگی کامل و در راستای منویات فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در جهت تامین منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی ایران قهرمان خواب را از چشم دشمن ربوده است.

خدمت خالصانه ارتش به ملت در راستای اعتلای نظام است

فرماندار ویژه کاشان گفت: ‌رشادت‌ها و دلاوری‌های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی و از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عامل نگاه بسیار مثبت مردم به این نهاد انقلابی شده است.

علی اکبر مرتضایی در دیدار با سرهنگ شاهین پاکروان فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) افزود: این نیرو یک شجره طیبه در حکومت اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: خدمات ارتش در کارزار مبارزه با کرونا و بحران‌های سیل و زلزله نشان از اهمیت دادن این نهاد مردمی در خدمت به مردم است.

فرماندار ویژه کاشان با یادآوری مجاهدت‌های ارتشیان قهرمان در پاسداری و پاسداشت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و نقش بی‌بدیل این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتش و سپاه همانند ۲ بال برای نظام جمهوری اسلامی سبب اعتلای نظام شده است.

مرتضایی با اشاره به باقی ماندن صحنه‌های ماندگار خدمت ارتش به مردم تا ابد در ذهن و خاطره ملت ادامه داد: به یاد داریم که سرهنگ ارتش چگونه در بحران سیل خم شد تا پیرزن با پا گذاشتن بر روی کمر او سوار اتومبیل شود.

وی ارتش را یک نهاد خودکفا دانست و گفت: آمادگی همیشگی ارتش در دفاع از کشور این اطمینان خاطر را برای مردم فراهم کرده است که در زمینه تامین امنیت دغدغه‌ای نداشته باشند.

تهیه طرح جامع مدیریت پسماند

مدیرعامل شرکت بازیافت منطقه کاشان از تهیه طرح جامع شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با رویکرد بررسی یکپارچه شهرها و روستاها خبر داد.

محسن حیدری با اشاره به تهیه‌شدن طرح جامع شهری در گذشته، ارایه موضوع در کارگروه شهرستان و انجام هماهنگی‌های لازم با دفتر امور شهری استانداری و اداره محیط زیست استان افزود: طرح جامع شهری پس از گرفتن مجوزهای لازم با رویکرد بررسی یکپارچه شهرها و روستاها تهیه می‌شود.

وی با یادآوری انجام شدن کار مشاوره و دفاع از طرح در کارگروه شهرستان اظهار داشت: در صورت ادامه این فرآیند، طرح روستاها در قالب الحاقیه طرح جامع شهری تدوین خواهد شد و در صورت تایید در نشست بازنگری سال جاری طرح جامع شهری و روستایی تصویب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازیافت منطقه کاشان در خصوص عقد قرارداد با شهرداری کاشان درباره موضوع نخاله‌های تفکیکی جمع‌آوری شده از سطح شهر و انتقال آن به محل دفن گفت: این اقدام با هدف پوشش سطح زباله‌ها، پیشگیری از گسترش بو و آلودگی به روستاهای اطراف صورت خواهد گرفت.

حیدری با بیان اینکه به همین منظور اکنون گفتگوها و مکاتبه‌های اولیه با اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای گرفتن مجوز واگذاری یک معدن خاک در حال انجام است، اضافه کرد: در صورت محقق شدن این موضوع، علاوه بر پوشاندن سطح زباله‌ها، اهداف آینده شرکت در موضوع توسعه فضای سبز و اجرای سامانه پنل خورشیدی و انرژی‌های نو، قابل دستیابی خواهد بود.

استمرار ممنوعیت ورود به پارک‌ها و بوستان‌ها

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تا اطلاع بعدی در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

محمدرضا قنبری دلیل این اقدام را قرمز شدن وضعیت شهر کاشان و در راستای اقدام‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه پارک‌ها و بوستان‌ها و همچنین تفرجگاه‌ها بر پایه مصوبات و با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز استان تعطیل است، گفت: شهروندان برای اجرای این مصوبه و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراهی لازم را داشته باشند.

ذبح افزون بر ۹۸ هزار رأس دام

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان از ذبح ۹۸ هزار و ۴۳۷ رأس دام سبک و سنگین در کشتارگاه صنعتی دام شهرداری کاشان در سال گذشته خبر داد.

مهدی پایواره افزود: در این مدت، ۹۸ هزار و ۴۹ رأس دام سبک شامل بیش از ۷۱ هزار رأس نر و ۲۳ هزار و ۲۰۲ رأس ماده ذبح شده‌است. وی افزود: همچنین ۳۵ هزار ۸۶ رأس گاو و گوساله و ۶۲۹ نفر شتر در کشتارگاه شهرداری کاشان ذبح، فرآوری و در سطح شهرستان‎‌های کاشان و آران و بیدگل و حومه توزیع شده است.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان با اشاره به فعالیت کشتارگاه صنعتی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای ارایه خدمات بهینه، اضافه کرد: با توجه به حضور سه نفر دامپزشک و ۲ نفر ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه و نظارت بر تمامی مراحل کشتار و فرآوری گوشت و توقف ۱۲ ساعته لاشه دام در سالن پیش‌‎سرد، هرگونه بیماری مشترک و غیرمشترک بین دام و انسان شناسایی و از عرضه گوشت آلوده یا مشکوک جلوگیری می‌شود.

دعوت به تماشای بهار معرفت

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برنامه‌های ماه رمضان سازمان در قالب جشنواره "بهار معرفت" با تلاش فرهنگ‌سراهای تحت نظارت این سازمان در حال برگزاری است.

محمدحسین واحدیان با اشاره به برگزاری جشنواره «بهار معرفت» در دو حوزه‌ جشنواره‌ای و جزءخوانی قرآن کریم از «دعوت» به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان نام برد که با تلاش فرهنگ‌سرای علامه فیض‌کاشانی و با همکاری موسسه امیرالمومنین در نخستین روز اجرا در کوشک میدان کمال‌الملک برگزار شد.

وی اجرای برنامه دعوت را شامل تواشیح، ابتهال، نقالی و قرائت قرآن بدون حضور جمعیت به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی ویژه عابران و رهگذران در میدان‌ها و محله‌های کاشان دانست و افزود: در بخشی از برنامه دعوت‌نامه‌ها و حکمت‌های نهج‌البلاغه به منظور آشنایی با نوشته‌های حکیمانه حضرت علی(ع) و ترویج سبک زندگی علوی همراه با شاخه گل به شهروندان کاشان پایتخت نهج‌البلاغه ایران اهدا می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با تشریح برنامه‌های ماه رمضان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در فرهنگ‌سرای معراج با مشارکت مجمع فرهنگی‌الغدیر، اکران شهری آثار برگزیده جشنواره ملی خوشنویسی «هل‌اتی» به همت فرهنگ‌سرای علامه‌فیض‌کاشانی، انتشار فراخوان مسابقه «آوای معرفت» به کوشش فرهنگ‌سرای مهر در راستای کشف استعدادهای برتر در حوزه اذان و اجرای مسابقه «یک آیه یک قصه» از سوی فرهنگ‌سرای بانو با محوریت کودک و نوجوان در قالب خلق آثار هنری به عنوان بخشی از جشنواره «بهار معرفت» نام برد.

برچسب‌ها فرمانداران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی کاشان فرمانداران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی شهرداری کاشان فرماندار ویژه انقلاب اسلامی طرح جامع شهری فرهنگ سرای بهار معرفت روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری