Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: " پس از وقوع ماجرای برخورد با خبرنگار شناخته شده یکی از مطبوعات کثیرالانتشار، از همان ساعات اولیه این رویداد ناگوار، ماجرا را از مراجع مختلف مرتبط فرادستی پیگیری کردیم که خوشبختانه منجر به دستور قاطعانه نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و پیگیری استاندار برای پیگیری این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از طریق نهاد‌های نظارتی هم تا انتها و برخورد با فرد متعرض، پیگیر ماجرا بوده و اجازه نمی‌دهیم حقی از نمایندگان افکار عمومی ضایع شود و دیگربار این گونه با آنان برخورد شود.


این برخورد تند و زننده درحالی انجام گرفته که بیش از یکسال است رسانه‌ها با وجود مشکلات عدیده صنفی همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا استوار ایستاده اند و در آستانه انتخابات امسال نیز بیش از همیشه نیازمند همدلی میان مسئولان و آحاد جامعه و تلاش در راستای ارتقای سطح سرمایه اجتماعی مردم هستیم و برکناری مدیر هتاک و عذرخواهی از جامعه رسانه‌ای حداقل انتظار از متولیان امر در روز نخست انعکاس این خبر بود که متاسفانه علیرغم پیگیری‌ها همچنان محقق نشده است.


این تعرض و برخورد غیرمتعارف با خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی به جای پاسخگویی و تمکین به مطالبه شفافیت باعث شد تا توجه رسانه‌ها به مسائلی که در سازمان صمت استان وجود دارد بیش از پیش جلب شود و افکار عمومی نسبت به این مسائل حساس‌تر شود.


مواردی مانند شائبه استفاده شخصی از خودروی بیت المال در صمت، ابطال بخشی از پرونده میلیاردی قاچاق برنج، صدور احکام سازمانی غیرمرتبط برای افزایش حقوق نورچشمی‌ها در این سازمان، مخفی کردن پرونده گرانفروش بزرگ برنج، فروش برنج تقلبی، تقلیل پرونده یکهزار تن گرانفروشی مرغ و برخی موارد دیگر از جمله موارد پیگیری شده در گزارش‌های تحقیقی این خبرنگار بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، متنی شبیه «یادداشت» منتشر کرده و در متن آن به فحاشی علیه مخالفان خود پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: «عباس عبدی» است که در ابتدای دهه هشتاد به علت فروش اطلاعات کشور به بیگانگان محکوم شده بود، در این مطلب کوتاه خود -تقریبا به اندازه یک صفحه A4- برای اینکه نشان دهد منتقدان و مخالفان‌شان جریانی «هتاک» و «بی‌اخلاق» است؛ از عبارات زیر و یا مشابه آن استفاده کرده است: «قدرت‌محور»، «فرصت‌طلب»، «دارای نفاق»، «استفاده ابزاری از دین»، «فرقه‌ای»، «باندی»، «تخریبگر»، «ضد علم»، «طرفدار نظریه توطئه(متوهم)»، «هتاک»، «غیردینی»، «ویرانگر»، «قدرت‌طلب»، «فاسد و توجیه‌گر فساد»، «بی‌شخصیت»، «بی‌اخلاق»، «بی‌شرم»، «دروغ‌گو»، «تهمت‌زن»، «مذبذب».

ردیف کردن حداقل ۲۰ فحش و ناسزا در یک نوشته کوتاه، رکوردی تازه در مطبوعات کشور است و این موفقیت را می‌توان به روزنامه اعتماد و نویسنده آن تبریک گفت! و خطاب به آنان نوشت که بله شما درست می‌گویید؛ مخالفان‌تان خیلی هتاک، بی‌اخلاق و بی‌ادب هستند(!)

پیشتر، رئیس دولت مورد حمایت این طیف سیاسی رکوردی مشابه خلق کرده بود و فقط در چهار سال ابتدای ریاست جمهوری‌اش (۱۳۹۶-۱۳۹۲) منتقدان خود را: «بزدل»، «بی‌شناسنامه»، «تازه به دوران رسیده»، «تخریبگر»، «عصر حجری»، «کم‌سواد»، «کودک»، «هوچی‌باز»، «بی‌کار»، «متوهم»، «افراطی»، «کاسب»، «بدبین»، «ترسو»، «دشمن انسانیت»، «بی‌عقل»، «دروغ‌گو»، «فحاش»، «ساده‌لوح»، «شکم‌سیر»، «هتاک» و... لقب داده بود.

می‌گویند کسی به شکل رگباری مشغول فحش دادن بود، یکی به او گفت نفس عمیق بکش و کمی تامل کن، شاید فحش‌های بهتری هم یادت آمد و گفتی! البته سعدی هم در گلستان نقل می‌کند؛ «لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی‌ادبان! هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد، از فعل آن

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است