Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:32:14 GMT

گزارش زنده؛ استقلال 0 – 0 الشرطه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۰۹۴

گزارش زنده؛ استقلال 0 – 0 الشرطه

استقلال پس از کسب پیروزی شیرین و پر گل مقابل الاهلی، در دومین دیدار خود به مصاف الشرطه عراق می رود و امیدوار به کسب 3 امتیاز بازی است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در استادیوم الجوهرة به مصاف الشرطه عراق می رود. شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار نخست با یک برتری قاطع و نتیجه 5 بر 2 موفق شد الاهلی میزبان این گروه را شکست داده و با روحیه بالایی پای به این دیدار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوی مقابل، الشرطه که در لیگ عراق نیز در جایگاه سوم قرار دارد و با یک شکست پای این بازی ها گذاشته بود، در دیدار نخست مقابل الدحیل تن به شکست داد. نماینده عراق در بازی امشب مقابل استقلال با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی های گذشته اش به مصاف استقلال رفته و چند ستاره تیمش را از ترکیب خارج کرده است.


با توجه به تساوی دیرهنگام الاهلی در مصاف با الدحیل، اکنون بهترین فرصت برای استقلال مهیا شده است تا با کسب سه امتیاز بازی، گام بزرگی را برای صعود از این گروه بردارد. شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال انتقام شکست 50 سال پیش در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در مقابل الشرطه هستند و استقلال در تلاش است تا پس از 4 مصاف، برای نخستین بار موفق به شکست این حریف عراقی شود.
گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


بازی از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گروه C؛ دوشنبه: 30/01/1400 ؛ ساعت: 00:45
استادیوم: الجوهرة شهر جده عربستان / بدون تماشاگر
داور: نایفون رویش جیمانی (سریلانکا) / کمک ها: ایران لوکو کاستوتاج اودایاکانتا (سریلانکا) و عبدالله الجوردانی (عمان) / داور چهارم: محمد سالم (عمان) / ناظر داوری: ولید محمد (امارات)

 

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری وریا غفوری محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی محمد نادری هروویه میلیچ مسعود ریگی آرش رضاوند فرشید اسماعیلی دیاباته مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی


ترکیب الشرطه:

احمد بسیل کرار عامر سعد ناطق علی فائز فهد یوسف امجد عطوان علی فیصل علا علی حوسام خادم سعد عبدالعامر محمد داود

سرمربی: السکاندر لیچ

عراق استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا الشرطه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل دینامو مسکو رده سومی قرار گرفت.

یاران محمد قربانی که دو هفته قبل در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه با وجود گلزنی این ملی پوش ایرانی مقابل دینامو مسکو شکست خورده بودند، امروز هم نتوانستند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار خانگی امروز مقابل دینامو مسکو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا 26 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بمانند و نتوانند از منطقه خطر که یک پله پایین‌تر از آنها است، فاصله بگیرند.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و سه بازی هم در روسیه کاپ و جام حذفی انجام داده بود، امروز 79 دقیقه برابر دینامو مسکو در زمین حضور داشت.

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد