Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:03:07 GMT

نادری، مدافعی که به گلزنی عادت کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۲۳۹

نادری، مدافعی که به گلزنی عادت کرده است

مدافع چپ استقلال در دومین بازی متوالی برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در سیستمی که استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از آن استفاده می کند مدافعان کناری آزادی عمل بیشتری دارند و با نفوذ های خود می توانند موقعیت گلزنی بسازند و حتی با حضور به موقع در محوطه جریمه خودشان دروازه حریف را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان هم از این فوتبال شناور استقبال کرده و با نفوذ های بی نظیر خودش مثمرثمر ظاهر شده است.


نادری بعد از آنکه در مصاف با الاهلی عربستان نیز روی همین نفوذ های بی نقص یکبار تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد و یکبار هم موفق به گلزنی شد، در بازی بامداد دوشنبه مقابل الشرطه نیز برای تیمش گل زد.


نادری روی فرار مهدی قایدی و حرکت فوق العاده این ستاره خط حمله وقتی دید او دنبال بازیکنی می گردد تا داخل محوطه جریمه توپ را بسپارد، با سرعت مثال زدنی اش وارد محوطه شد و پاس طلایی قایدی را با یک شوت سرضرب به گل اول استقلال در مصاف با الشرطه تبدیل کرد.


نادری که حالا به یک بازیکن جا افتاده در ترکیب استقلال تبدیل شده، در امر گلزنی نیز توانایی هایش را نشان داده و مشخص است که علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاع در خط حمله نیز می تواند مثمرثمر واقع شود.

عراق محمد نادری مهدی قایدی الشرطه استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق محمد نادری مهدی قایدی الشرطه استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!