Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:08:50 GMT

رضاوند بهترین بازیکن دیدار با الشرطه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۵۰۴

رضاوند بهترین بازیکن دیدار با الشرطه شد

هافبک استقلال به‌عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار مقابل الشرطه عراق معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه" تیم استقلال تهران در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت و با گل‌های فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ دیاباته به برتری دست پیدا کرد.


درحالی‌که اکثر بازیکنان استقلال ازجمله مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، نمایش بسیار خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند، از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، آرش رضاوند هافبک شماره 88 استقلال به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضاوند علاوه بر پاس گل زیبایش به فرشید اسماعیلی در نوبت‌های دیگر هم توانست مهاجمین استقلال را در شرایط گلزنی قرار دهد، ضمن اینکه  او با دوندگی بی‌امان در میانه میدان نقش بارزی در برتری استقلال مقابل الشرطه ایفا کرد.

عراق لیگ قهرمانان آسیا الشرطه آرش رضاوند استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق لیگ قهرمانان آسیا الشرطه آرش رضاوند استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)