Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، خودروی مورد بحث کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن نام داشته و از طرح مونوکروم در آن استفاده شده که شامل برخی ویژگی‌های انحصاری بدنه و کابین می‌باشد.

مشتریان برای بدنه خودرو می‌توانند دو رنگ اونیکس یا سفید را سفارش دهند. بنتلی از قطعات فیبر کربنی براق برای بخش‌هایی همچون اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه صندوق و رکاب‌های جانبی استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز بریتانیایی همچنین عناصر نقره‌ای را به لبه قطعات فیبر کربنی یاد شده اضافه کرده است. این رنگ‌آمیزی توسط دست کارمندان بنتلی صورت گرفته و برای هر خودرو ۵ روز زمان می‌برد. تکمیل کننده تغییرات بدنه هم رینگ‌های ۲۲ اینچی تیره هستند.

همین طرح مونوکروم به کابین نیز سرایت کرده و در این بخش می‌توانیم کابینی مشکی با عناصر نقره‌ای را ببینیم.

دوخت نقره‌ای متضاد هم روی فرمان و صندلی‌ها خودنمایی می‌کند. رنگ نقره‌ای همچنین روی پشت‌سری‌ها و کناره‌های صندلی‌ها نشسته است.

بنتلی از دوخت نقره‌ای برای صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها نیز استفاده کرده است.

بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

این خودروی لوکس شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۱۸ کیلومتر در ساعتی دارد. خودروی موردبحث فقط مخصوص بازار ژاپن بوده هرچند فقط سقف تولید و قیمت آن اعلام نشده است.

 

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بنتلی خودروی لوکس خودروسازان مونوکروم نقره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد