Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:03:07 GMT

پرداخت تسهیلات بانکی در زنجان ۱۱۶ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۹۴۷

پرداخت تسهیلات بانکی در زنجان ۱۱۶ درصد رشد کرد

حسن دادگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملکرد شبکه بانکی استان در ۲ سه سال گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات بسیار درخشان بوده و در این زمینه در سطح کشور رتبه عالی را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ بانک دولتی در زنجان عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هستند، اظهار داشت: بانک های خصوصی عضو این مجموعه نیستند و ما گزارشی از عمکرد این بانک ها را در زمینه پرداخت تسهیلات نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر به نسبت مصارف به منابع شبکه بانکی استان اشاره کرد و گفت: در پایان سال ۹۷ حدود ۸۰درصد منابع بانک ها در قالب تسهیلات پرداخت شد که این رقم در سال های ۹۸ و ۹۹ به نزدیک ۹۰درصد رسید که دلیل این رشد، جذب بسیار خوب منابع بود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: رشد منابع بانک ها در استان در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن حدود ۵۰ درصد بود و این میزان نسبت به سال ۹۷ نزدیک ۹۵درصد است.

دادگر با بیان اینکه سال گذشته بیشترین سهم تسهیلات پرداختی در استان مربوط به صنعت و معدن با حدود ۴۳درصد از کل تسهیلات بود، اظهار داشت: بخش خدمات و بازرگانی با سهم ۲۷درصد و بخش کشاورزی با سهم ۱۲درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهم  بخش تسهیلات قرض الحسنه نیز از مجموع تسهیلات پرداختی حدود ۱۱درصد بود، افزود: در بخش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز طی سال گذشته ۵۸۶ میلیارد تومان وام به بیش از ۱۱ هزار نفر از جوانان در استان پرداخت شد.  

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید زنجان تسهیلات بانکی رونق تولید زنجان اخبار کنکور بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد