Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:24:04 GMT

خیرین هزینه افطاری را به نیازمندان اختصاص دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۰۴۳

خیرین هزینه افطاری را به نیازمندان اختصاص دهند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر یکشنبه در آیین طبخ یک‌هزار غذای گرم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به ماه مبارک رمضان و شرایط قرمز شیوع کرونا افزود: یکی از وظایف مومنان نسبت به یکدیگر کمک به نیازمندان است و افطاری دادن از مستحبات مورد تاکید در این ماه مبارک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، نهضت مؤمنانه در استان به شکل یک قرارگاه فعال شده و تاکنون کمک‌های قابل توجهی صورت انجام شده است.
 
نکونام گفت: روزانه یک‌هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه مصلای شهرکرد طبخ و درب منازل نیازمندان، روزه‌داران و آسیب‌دیدگان کرونا با رعایت دستورالعمل بهداشتی توزیع می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا، افطاری در مصلای توزیع نمی‌شود و گروه‌های جهادی، کمیته امداد امام و دستگاه‌های کمک‌رسان، براساس اولویت غذا را به درب منازل افراد تحویل می‌دهند.
 
وی بر توسعه و گسترش افطاری دادن در استان تاکید کرد و گفت: کسانی که نذر دارند و می‌خواهند در این کار خوب سهیم شوند، می‌توانند به دفتر امام جمعه شهرکرد مراجعه و کمک‌های خود را در این جهت تقدیم کنند.
 

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید