Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:08:03 GMT

بازی تراکتور و الشارجه کسل کننده بود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۲۴۳

بازی تراکتور و الشارجه کسل کننده بود

یک کارشناس فوتبال گفت: اخباری بهترین بازیکن زمین بود و مهاجم برزیلی الشارجه را برای گلزنی ناکام گذاشت. به خاطر تمرکز زیاد خطیبی برای دفاع، تراکتور برنامه‌ای برای حمل نداشت و بازی برای مخاطب کسل کننده شده بود.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تراکتور و الشارجه، اظهار کرد: خطیبی در زمان بازی خود تهاجمی باز می‌کرد و الان که مربی شده تیم‌های او بیشتر تهاجمی کار می‌کنند و میل به دفاع کمتر دارند به همین دلیل بعد از بازی با پاختاکور انتقادهایی شد که تیم در حمله بیشتر شرکت می‌کرد ولی در عمق دفاعی مشکل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خطیبی قصد داشت مشکل دفاعی تراکتور را حل کند به همین دلیل مقابل الشارجه تمرکز خود را روی ساختار دفاعی گذاشت. الشارجه که نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود یک امتیاز تساوی در این بازی حکم برد را برای آنها داشت، اما برای تراکتور نتیجه خوبی نبود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه الشارجه قصد ضد حمله داشت، تصریح کرد: اخباری بهترین بازیکن زمین بود و مهاجم برزیلی الشارجه را برای گلزنی ناکام گذاشت. به خاطر تمرکز زیاد خطیبی برای دفاع، تراکتور برنامه‌ای برای حمل نداشت و بازی برای مخاطب کسل کننده شده بود.

کاظمیان اضافه کرد: شاید اگر تراکتور بازی خود را می‌کرد می‌توانست پیروز میدان باشد و بازی در حد جام باشگاه‌های آسیا به نمایش بگذارند، اما ترس از انتقادات باعث شد تمرکز این تیم بیشتر وی دفاع باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تراکتور گلی دریافت نکرد، از لحاظ آماری مقابل الشارجه موفق بود زیرا این تیم اماراتی هزینه‌های زیادی کرده است. امیدوارم در باز ی آینده نماینده ایران تهاجمی‌تر بازی کند تا به گل برسند و سرنوشت آنها به تیم‌های دیگر وابسته نباشد.

کد خبر 487736

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور طرفداران تراکتور تیم تراکتور تبریز لیگ قهرمانان آسیا کارشناسی رسول خطیبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها