Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:37:32 GMT

غنی‌سازی ۶۰ درصد بخشی از توانمندی ما در حوزه هسته‌ای است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۳۱۰

غنی‌سازی ۶۰ درصد بخشی از توانمندی ما در حوزه هسته‌ای است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دانش هسته‌ای در کشور ما بومی شده و غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم تنها بخشی از توانمندی ما در حوزه مسائل هسته‌ای است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به توانمندی دانشمندان ما در حوزه مسائل دانش بنیان و از جمله مسأله هسته‌ای و با توجه به این که این دانش در کشور ما بومی شده،‌ برای این که نشان دهیم هیچ محدودیتی برای ما در این حوزه وجود ندارد، ولو این که ما بخواهیم کار را از نقطه شروع آغاز کنیم، بخشی از توانمندی خودمان را در غنی‌سازی ۶۰ درصد نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آژانس غنی‌سازی ۶۰درصدی ایران را تایید کرده است

وی افزود: غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم در واقع برگ برنده ما در این مقطع حساس است که دشمن ما با تمام توان خود و ظرفیت تروریستی خود در صدد است تا اقدام به خرابکاری کند که البته در زمان مناسب پاسخ مناسب به این خرابکاری داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما با غنی‌سازی ۶۰ درصد توانمندی خود را برای افزایش غنای اورانیوم به دشمن نشان دادیم و اقدامات دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه ما شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طرف مقابل ما باید بداند که از این پس جمهوری اسلامی ایران با کسی مسامحه نخواهد داشت. مجلس یازدهم تصمیم قاطع خود را در این زمینه گرفته و دولت هم روزهای پایانی‌اش است و دولت آینده ان‌شاءالله با مجلس هماهنگ خواهد بود و مسائل را به نفع نظام و در جهت پیش خواهد برد.

وی افزود: تا زمانی که آمریکایی‌ها تمامی تعهدات خودشان را اجرایی نکنند، به مسیر فعلی خود با جدیت ادامه خواهیم داد و مطمئن باشند که ایران در این مسیر تصمیم دیگری را نخواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم دانش هسته‌ای در کشور ما بومی شده و غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم تنها بخشی از این توانمندی در کشور ماست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اورانیوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی ایران مجلس جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام نصرالله پژمانفر غنی سازی ۶۰ درصد کشور ما هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟