Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا طالعی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت: تعداد ۱۴۱ واحد طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیانی که واجد شرایط طرح شناخته شدند و نسبت به آورده اولیه خود اقدام کردند، آغاز شد.

او افزود: در ابتدای طرح قرار بود که با توجه به تعداد متقاضیان ثبت نامی در فاز نخست عملیات ساختمانی به همت متقاضیان دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق ادامه داد: نهایتاً با توجه به افزایش تعداد متقاضیان واجد شرایط مقرر شد نحوه اجرای طرح از حالت گروه ساخت به حالت بنیاد ساخت تغییر یابد و تا مرحله تکمیل نما و سفت کاری واحد‌ها انجام شود.

او تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از تحویل زمین مورد نیاز از اداره راه و شهرسازی نسبت به برگزاری مناقصه در کوتاهترین زمان اقدام و هم اکنون اجرای کار به همت دو پیمانکار دارای صلاحیت در حال انجام است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت: این اقدام در قالب دو پروژه ۵۱ واحدی و ۹۰ واحدی ظرف حداکثر یکسال و در قطعات ۱۶۰ متری و با زیربنای هر قطعه ۱۰۰ متر مربع تا مرحله نما و نصب پروفیل درب و پنجره ساخته و به متقاضیان برابر ضوابط واگذار خواهد شد.

طالعی با بیان اینکه اجرای عملیات ساختمانی منوط به پرداخت سهم آورده متقاضیان در طول مدت زمان ساخت است، افزود: به منظور کمک به کاهش قیمت تمام شده واحد ها، قسمتی از مصالح از قبیل آجر، آجر نما و میلگرد مورد نیاز پروژه به همت بنیاد مسکن خریداری شده که در اختیار پیمانکاران برای اجرا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مصالح ساختمانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت