Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان که به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در حال برگزاری است، طرح حکمت خوانی نهج البلاغه خوانی است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان که به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در حال برگزاری است، طرح حکمت خوانی نهج البلاغه خوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این طرح، یک حلقه با نظارت امام جماعت مسجد تشکیل شده است و هر عصر تفسیر حکمت های نهج البلاغه توسط امام جماعت مسجد برای اعضای این حلقه بیان می شود.


وی بیان کرد: طرح حکمت خوانی نهج البلاغه که با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در حال برگزاری است سعی دارد تا در ترویج معارف نهج البلاغه و انس خانواده با این کتاب ارزشمند بکوشد.


جبالبارزی ادامه داد: علاوه بر این نیز روزانه تفسیر نهج البلاغه در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود تا آن دسته از افرادی که امکان شرکت در این دوره را به صورت حضوری ندارند، بتوانند از طریق مجازی از این دوره بهره مند شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: برگزاری مسابقه پیامکی یکی دیگر از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که قصد داریم هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آن را برگزار کرده و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا کنیم.


وی اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی نیز روزانه مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.


جبالبارزی اضافه کرد: بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی از دیگر برنامه هایی است که به صورت مجازی روزانه برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد یادآور شد: برپایی مراسم احیای شب های قدر از جمله برنامه هایی است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: در راستای دستگیری از نیازمندان قصد داریم تا پایان ماه مبارک رمضان تعدادی بسته معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهج البلاغه خوانی حکمت های نهج البلاغه ماه رمضان نهج البلاغه کانون فرهنگی هنری امام صادق ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی