Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دیدار حساس تیم‌های ناپولی و اینتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 بامداد دوشنبه در دیداری مهم از هفته سی و یکم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، تیم صدرنشین اینتر که فاصله چندانی با رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد به میهمانی ناپولی رفت و تلاش تیم‌ها با تساوی همراه شد.

در دقیقه ۳۵ توپ ارسالی بازیکنان ناپولی با اشتباه عجیب «سمیر هندانوویچ» دروازه‌بان اینتر مواجه شد تا گل نخست بازی به راحتی برای میزبان ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «آنتونیو کونته» در تیم اینتر که نمی‌خواستند روند موفقیت‌هایشان از بین برود در نیمه دوم روند تهاجمی را در دستور کار قرار داده و در دقیقه ۵۵ توسط «اریکسن» دانمارکی به گل تساوی رسیدند.

در دقایق باقی مانده، اتفاق دیگری رخ نداد تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

هرچند روند برتری‌های اینتر قطع شد اما این تیم با ۷۵ امتیاز صدرنشین مقتدر سری آ است.

ناپولی هم با این تساوی به امتیاز ۶۰ رسید و در رتبه پنجم باقی ماند. ناپولی در صورت برتری می‌توانست جای یوونتوس را در جایگاه چهارم بگیرد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • صف خرید استقلال و پرسپولیس در چهارده روز متوالی
  • لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!