Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری فردی که با پوشیدن لباس روحانیت به مقام شامخ روحانیت جسارت کرده بودند، گفت: با اقدامات ویژه کارآگاهی و اطلاعاتی علیرغم وجود هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند کارآگاهان پلیس فتا تهران بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری فردی که با پوشیدن لباس روحانیت به مقام شامخ روحانیت جسارت کرده بودند، بیان داشت: با اقدامات ویژه کارآگاهی و اطلاعاتی علیرغم وجود هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند کارآگاهان پلیس فتا تهران بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شدند.


با اشاره به اینکه عوامل اصلی تهیه این فیلم پدر و پسری (پدر لباس روحانیت پوشیده و پسر به صورت او سیلی می‌زند) هستند که به دنبال پناهندگی بودند، گفت به محض انتشار فیلم در فضای مجازی اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد انجام و در نهایت متهمان اصلی در حالیکه در منزلی در حال آماده شدن برای رفتن به غرب کشور برای خارج شدن از کشور بودند دستگیر شدند.


سردار رحیمی با اشاره به اینکه روحانیت به گردن همه ما حق دارند و این افراد به جهت قول‌های و وعده‌های دروغینی که به آن‌ها داده بودند مرتکب چنین اقدام سخیفی شده اند، عنوان داشت قدرت و توانمندی پلیس ما آن قدر بالا هست که در کمترین زمان ممکن قادر به دستگیری مجرمان و خلافکاران هستند.


وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نخواهد بود، بیان داشت دوره و زمان بزن در رفتن تمام شده است و مجرمان مطمئن باشند که در صورت ارتکاب جرم در فضای مجازی و یا حقیقی، حتما دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس روحانیت فضای مجازی جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

پلیس فرانسه از دستگیری یک نوجوان به خاطر اقدام علنی برای ساخت کمربند انتحاری در المپیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان