Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:17:25 GMT

ارتش ما ولایی و مردمی است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۵۷۰

ارتش ما ولایی و مردمی است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی به نمایندگی از فرمانده ناجا در راس هیاتی با امیر سرتیپ جانباز "داود نظام اسلامی"، سرهنگ جانباز "مهدی خزایی" و خانواده های شهیدان "نعمت زاده" و "مشگین" از شهدای ارتش دیدار، دلجویی و از ایثار این خانواده ها قدردانی کر و افزود: قدردان مجاهدت های خستگی ناپذیر ارتش همیشه سرافراز هستیم،

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون فداکاری شهدا و ایثارگری جانبازانی است که در هشت سال دفاع مقدس حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدارها ضمن گرامی‌داشت روز پر افتخار ارتش اظهار داشت: سرافرازی و استقلال میهن عزیزمان ایران را مدیون فداکاری، ایثار و استقامت مثال زدنی نیروهای مسلح و ارتش قهرمان و غیرتمندی هستیم که پس از  هشت سال دفاع مقدس پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

این مقام ارشد انتظامی با ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی به خانواده‌های گرانقدر شهدا و جانباز ارتش گفت: شما جانبازان عزیز به قمر بنی هاشم اقتدا کرده اید و نه تنها ما بلکه تاریخ و بشریت مدیون فداکاری و رشادت شما دلیرمردان است.

وی با بیان اینکه شجاعت و غیرت کارکنان ارتش باعث شد تا کیان کشور حفظ و دست نامحرمان از میهن اسلامی دور بماند، افزود: تا زمانی که دفاع از آب و خاک برای خدا و برای مردم باشد آثار و برکات آن تا قیامت جاودانه خواهد ماند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا رمز موفقیت در جبهه های حق علیه باطل را وحدت کلمه در بین نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" توانسته به یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح جهان تبدیل شود که در عرصه های مختلف دفاعی، علمی، فناوری و تسلیحاتی سرآمد است.

به گزارش ایرنا ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ برای ارتش، روز به یادماندنی و پرشکوهی است؛ روزی که حضرت امام خمینی (ره) در میان شایعات بی‌شماری مبنی بر انحلال ارتش و تشکیل به اصطلاح ارتش خلقی، رای بر بقای ارتش دادند. امام فرمودند: ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام می‌شود.

برچسب‌ها پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم