Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردوهای تیم ملی والیبال از ۱۱ فروردین ماه سال جاری با دعوت از ۲۷ بازیکن با هدف حضور پر قدرت در دو رویداد مهم لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو آغاز شده است. «ولادیمیر الکنو» مربی نامدار روسی هدایت تیم ملی والیبال ایران در این دو رویداد مهمِ سال ۱۴۰۰ را بر عهده دارد.

این در حالی است که معرفی دستیاران ایرانی «الکنو» و در ادامه انصراف دو مربی ایرانی در اردوهای ملی حواشی ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، «الکنو» اصرار زیادی به استفاده از مترجم روس روی نیمکت دارد که در صورت تحقق این درخواست سهمیه مربی ایرانی روی نیمکت به یک نفر کاهش پیدا خواهد کرد.

بهنام محمودی پیشکسوت والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش حضور مربیان ایرانی در اردوهای ملی گفت: ابتدا از مردم، خانواده بزرگ والیبال، مسئولان و رسانه‌ها که در مدت ابتلایم به کرونا ابراز محبت کردند تشکر کنم. خواهش از مردم این است پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار فوتی و مبتلایان به کرونا باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که مربیان تراز اول دنیا مثل ولاسکو، کواچ و الکنو در ایران حضور دارند باید مربیان ایرانی جوان و مورد تایید خانواده والیبال در آنها به عنوان کلاس و کارگاه مربیگری حاضر شوند و به روز شوند. پیمان اکبری، محمدرضا تندروان، عظیم جزیده و رحمان محمدی راد از جمله مربیانی هستند که در کنار مربیان بزرگ تجربه کسب کردند و در تیم‌های خود موفق هستند.

پیشکسوت والیبال افزود: حضور دو تا سه مربی ایرانی در اردوهای ملی در کنار الکنو کمک می‌کند این مربیان پخته‌تر شوند و پس از مدتی با انتخاب و تصمیم کمیته فنی و فدراسیون به سمت استفاده از مربیان وطنی در راس تیم‌های ملی برویم. شاید نتوانیم ۳ مربی ایرانی را به المپیک اعزام کنیم ولی همین که در اردوهای ملی کنار الکنو تجربه اندوزی و به تیم ملی کمک می‌کنند کار خوبی است.

محمودی تاکید کرد: باید قبول کرد نهایتاً یک یا دو مربی ایرانی در المپیک حضور خواهند داشت. همین که تا پای پرواز مربی ایرانی جوان و علاقه مند حضور دارد امتیاز خوبی است. فدراسیون باید برنامه ریزی داشته باشد و بسته به سیاست‌های فدراسیون افراد قوی و توانمند را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور مترجم روسی روی نیمکت به جای مربی ایرانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: بسیار علاقه دارم مربی ایرانی به جای مترجم روس روی نیمکت باشد اما شاید با توجه به عدم تسلط الکنو به زبان انگلیسی به مترجم نیاز است. تا المپیک سه ماه زمان باقی مانده است و پیش از آن لیگ ملت‌ها را در برنامه داریم و می‌توانیم در هر رویداد از مربیان مختلف استفاده کنیم.

کد خبر 5192030 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام محمودی تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال الشرطه عراق فوتسال فرهاد مجیدی تیم ملی فوتسال ایران اردوهای ملی مربی ایرانی روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی