Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:23:45 GMT

حضور نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مانور نظامی یونان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۵۹۷

حضور نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مانور نظامی یونان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حضور نیروی هوایی این رژیم در مانورهای نظامی درحال برگزاری در یونان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم با استفاده از چند جنگنده در مانورهای هوایی درحال برگزاری در یونان شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، در این مانورها که از یکشنبه آغاز شده است؛ چندین سناریو برای نبردهای هوایی، حملات هوا به زمین، مقابله با تهدیدات پیشرفته موشک زمین به هوا و سناریوهای نبرد در داخل خاک دشمن، تمرین می‌شود.

این مقام صهیونیستی در ادامه تصریح کرد که هدف از این مانورها که ده‌ها فروند جنگنده در آن شرکت کرده‌اند؛ ارتقای سطح همکاری میان ارتش‌های شرکت کننده و بهبود توانایی‌ها و آمادگی برای مواجهه با سناریوهای جنگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی