Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم که تیم الدحیل سخت ترین رقیب ما باشد اما چیزی که باشگاه و هواداران استقلال می خواهند، قهرمانی است و ما هم خودمان را مهیای آن کرده‌ایم.

 فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال برابر الشرطه که با پیروزی آبی پوشان به اتمام رسید، اظهار داشت: پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم اما خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم زیرا می دانستیم سه روز بعد بازی سنگینی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنترل بازی موفق عمل کردیم. تیم الشرطه با این که ۱۰ نفره شده بود اما خیلی خوب دوید و خوب بازی کرد و به آن ها نیز خسته نباشید می گویم.

وی افزود: همیشه تجربه نشان داده که بازی کردن مقابل تیم ۱۰ نفره سخت تر است زیرا آن ها یک بازیکن از دست داده و دیگر بازیکنان تلاش خود را برای تیم بیشتر می کنند. این موضوع کار را برای تیم حریف سخت می کند. آن ها خیلی بیشتر از ما دویدند اما ما منطقی بازی کردیم و نتیجه را بدست آوردیم و خودمان را به آب و آتش نزدیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برای برد امشب جشن می گیرید یا خیر، گفت: به طور قطع بله.

مجیدی در خصوص شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فکر می کنم که تیم الدحیل سخت ترین رقیب ما باشد اما چیزی که باشگاه و هواداران استقلال می‌خواهند، قهرمانی است. ما و بازیکنان هم خودمان را برای این کار آماده کردیم و تمام تلاش خود را می کنیم و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده فوتبال کشورمان خاتمه پیدا کرد.

 ایرنا

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در آستانه بازی رفت با رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد. این مربی اسپانیایی کمی پس از فرود هواپیمای تیمش در رم به سالن کنفرانس خبری رفت تا در مورد بازی حساس فردا صحبت کند.

ژابی آلونسو گفت:"ما می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها کمی سبک خود را تغییر داده‌اند اما ما برای یک نیمه نهایی دشوار آماده‌‌ایم. آن‌ها در دوره‌های قبل مسابقات نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال سفری عالی در اروپا داشته‌اند."

هدف رسیدن به فینال؟

برای اینکه بتوانیم دوباره اینجا باشیم از ابتدای رقابت‌های می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود و این درد را تا حدی نگه داشتیم که آن را به قدرت تبدیل کنیم.

تغییرات رم؟

رم خیلی تغییر کرده، آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند، فردا ما واقعا انتظار یک بازی فشرده را خواهیم داشت. ما فهمیدیم که سال گذشته یک فرصت منحصر به فرد داشتیم، پیشرفت تیم عالی بود. ما آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. تشنه این جام هستیم، فقط می‌توانیم از سال گذشته درس بگیریم، ببینیم چطور پیش می‌رود. فردا چالش بزرگی داریم اما هیچ ربطی به سال گذشته ندارد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است