Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:59:18 GMT

عیادت قهرمانان ملی کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۸۹۱

عیادت قهرمانان ملی کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز ارتش جمعی از قهرمانان ورزش ایران ضمن حضور در آسایشگاه ثارالله با جمعی از جانبازان و همچنین مدیران این آسایشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، رسول خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک، احسان لشگری دارنده ۲ مدال برنز جهان و المپیک، حسن رحیمی قهرمان جهان و عنوان دار المپیک، هادی حبیبی عنوان دار کشتی آسیا و سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان به همراه پرویز پرستویی هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند و آن‌ها را قهرمانان واقعی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانبازان نیز با اشاره به اینکه ورزشکارانی چون شما که روزگاری با حضور در میدان مسابقه و افتخارآفرینی دل مردم را شاد کردید و امروز نیز با دست‌گیری از محرومان و مستضعفان موجب خرسندی آن‌ها می‌شوید جایگاه بسیار ویژه‌ای نزد خداوند خواهید داشت، از حضور قهرمانان ورزشی در آسایشگاه ثارالله تشکر کردند.

مرکز توان‌بخشی ثارالله از سال ۱۳۶۰ تأسیس‌شده و محل بستری جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر هشت سال دفاع مقدس است.

کد خبر 5192497 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران رسول خادم کشتی آزاد حسن رحیمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال الشرطه عراق فرهاد مجیدی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید

فقط برای سرگرمی

تنها در اتوبوسی که همه هوادار رئال مادرید هستند

کیت مخصوص بایرن برای دیدار مقابل رئال مادرید حامیان رئال مادرید مقابل حامیان بایرن مونیخ آقای "توپ طلا را به او بدهید" در بازی های این فصل لیگ قهرمانان بلینگام بدون گل جیمی واردی در سال 2014 قهرمان چمپیونشیپ شد، در 2016 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسید، قهرمان اف ای کاپ شد، قهرمان کامیونیتی شیلد شد، بیش از 100 گل در لیگ برتر ثبت کرد، به دسته پایین تر سقوط کرد و "دوباره" قهرمان چمپیونشیپ شد. تمام این ها در دورانی بود که هری کین هیچ جامی به دست نیاورد. 

خلق موقعیت: 0

شوت: 0

های فایو: 11

کیم مین جائه مقابل رئال مادرید:

تونی کروس مقابل بایرن مونیخ:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی