Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در پیامی عروج جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، متن پیام آیت‌الله رئیسی به مناسبت عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الَّرحمنِ الرَّحیمْ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً، وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَیٰ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

خبر عروج سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه، موجب تاثر و تالم اینجانب و همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار، که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسئولیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیرو‌های مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه‌ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی‌ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری‌بخشی به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت؛ عاشَ حَمیدا وَ ماتَ سَعیدا.

اینجانب فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان و مسئولان و همرزمانش در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

 

همچنین، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، عروج سردار جانباز شهید سید محمد حجازی را به فرمانده معظم کل قوا و ملت ایران و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفت.   دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم در پیام تسلیتی اعلام کرد: سردار حجازی علاوه برنقش‌آفرینی در پیروزی انقلاب، فرماندهی دوران دفاع مقدس و سازماندهی نیروی بسیج، «ستاره درخشان محور مقاومت» بود.   دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما هم در پیامی اعلام کرد: سردار جانباز شهید حجازی در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا دفاع از مرز‌های فرهنگی و معنوی انقلاب اسلامی خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشت.

همچنین سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور، حسين اميرعبداللهيان مديركل امور بين الملل مجلس شوراي اسلامي و سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در پیام هایی عروج سردار سرتیپ سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

  برچسب ها: خطیب زاده ، سخنگو ، تسلیت ، سردارحجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خطیب زاده سخنگو تسلیت نیروی قدس سپاه جبهه مقاومت عروج سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

به گزارش دفاع‌پرس، این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

کد خبر 6094189 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم