Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی پیامی، عروج شهادت‌گونه سردار حجازی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی پیامی، عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه و از نزدیک‌ترین یاران حاج قاسم را تسلیت گفت.  متن پیام خانواده شهید سلیمانی به این شرح است:  بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم  خبر دردناک ارتحال سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی بار دیگر ما را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مجاهد مخلص، علاوه بر سال‌ها خدمتگزاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی علی‌الخصوص در جبهه‌ی مقاومت به‌ویژه در لبنان بود و پس از شهادت حاج قاسم نیز در طریق جهاد، در جایگاه جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود و در سلوک فردی و مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم برمی‌داشت.  خانواده شهید سلیمانی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و اعضای نیروی قدس سپاه، از خداوند حکیم برای آن مرحوم پیوستن به همرزمان شهیدش را مسئلت می‌نماید و برای همسر فداکار و فرزندان مؤمن آن مجاهد خاموش، صبر و عزت آرزومند است؛ ان‌شاءالله. والسلام‌علی‌عبادالله‌الصالحین.  خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برچسب ها: خانواده شهید سلیمانی ، پیام تسلیت ، شهادت ، سردار حجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خانواده شهید سلیمانی پیام تسلیت شهادت سردار حجازی حاج قاسم سلیمانی خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس