Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@00:24:54 GMT

۳ کشته براثر تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۵۰۱

۳ کشته براثر تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا

منابع خبری از کشته شدن دست کم سه نفر در پی تیراندازی در شهر «اوستن» در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راشاتودی، منابع خبری از کشته شدن چند نفر در پی تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

  بر اساس این گزارش، تیراندازی در شهر «اوستن» یکی از شهرهای ایالت تگزاس آمریکا دست کم ۳ کشته بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پلیس اوستن با اعلام اینکه عامل تیراندازی هنوز متواری است از شهروندان خواست از محل حادثه دور شوند.   این در حالی است که پیش از این پلیس شهر کنوشا ایالت ویسکانسین آمریکا هم از کشته و زخمی شدن دستکم پنج نفر در پی حادثه تیراندازی در این شهر خبر داده بود.   به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس ایالت ویسکانسین آمریکا از کشته و زخمی شدن دستکم پنج نفر در پی حادثه تیراندازی در این ایالت خبر داد.   بر اساس این گزارش، پلیس شهر «کنوشا» واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان، ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: در این حادثه تیراندازی دستکم سه نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.   به گفته مقامات پلیس، حادثه مذکور در ساعت ۱۲:۴۲ شب گذشته به وقت محلی رخ داده و حال دو مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.   پلیس همچنین از آغاز تحقیقات در خصوص انگیزه تیراندازی مذکور خبر داده است. همزمان، خیابان «شِریدان» که محل حادثه در آن واقع شده نیز به دستور مقامات قضایی بسته شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ایالت تگزاس آمریکا نفر در پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های دولتی چین روز پنجشنبه گزارش دادند که حادثه مرگبار روز گذشته در میژو در حالی رخ داد که هر ساله میلیون‌ها نفر در این کشور برای تعطیلات اول ماه مه (روز کارگر) سفر می‌کنند.

این ریزش که به دلیل باران شدید آغاز شد، حوالی ساعت ۲:۱۰ بامداد روز چهارشنبه در بزرگراه میژو-دابو رخ داد و باعث شد که ۱۷.۹ متر از بزرگراه فرو بریزد و ۲۳ خودرو غرق شود.

این حادثه تاکنون جان ۳۶ نفر را گرفت و ۳۰ تن دیگر را زخمی کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته