Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:48:43 GMT

تلاش یک ساله قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۵۶۸

تلاش یک ساله قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک

عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانو معلولان گفت: برای کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان، یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا برای نخستین بار عازم پارالمپیک شوم.

اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است، از ۱۹ اردیبهشت با انجام کلاس بندی پزشکی شروع می شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای شرکت در این رویداد مهم و کسب سهمیه در کانو معلولان مسافت ۲۰۰ متر، یک سال است بدون وقفه و در شرایط کرونا تمرینات سنگین و خوبی را پشت سر گذاشتم تا با رسیدن به آمادگی مطلوب، شرایط راضی کننده ای  برای کسب سهمیه داشته باشم.

این قایقران معلول درباره نحوه انجام تمریناتش گفت: روزی دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی در دریاچه آزادی پیگیری می کنم و تاکنون هیچ مشکلی نداشتم، البته برای رسیدن به هدفم سختی های زیادی را تحمل کردم تا جواز حضور در بازیهای پارالمپیک را کسب کنم.
وی با تشکر از حمایت های سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی، گفت: با حمایت فدراسیون تمام مقدمات کار برای اعزام به مجارستان صورت گرفته و حتی بهترین هتل برای قایقرانان تدارک دیده شده تا مشکلی در مجارستان نداشته باشیم.

جاهدی همچنین درباره ی شناخت خود نسبت به حریفان جهانی، افزود: از دو سال گذشته با کمک مربی فیلم تک تک حریفان خود را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار دادم‌ و شناخت کافی نسبت به آنها دارم. امیدوارم با تمرینات خوبی که طی این سالها به صورت حرفه ای دنبال کردم، بهترین نتیجه را در مجارستان کسب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب سهمیه دارید، خاطرنشان کرد: در قهرمانی جهان مجارستان چون آخرین مرحله گزینشی پارالمپیک است، تمام حریفان با آمادگی بالایی شرکت می کنند و رقابت سنگینی را پیش رو خواهم داشت، البته با اردوهای خوبی که تا امروز داشتم به کسب سهمیه بسیار امیدوارم.

وی در پایان از زحمات احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان هرمزگان، حسن کامجو دبیر  هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان هرمزگان و محمودرضا امیاری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا