Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@06:01:32 GMT

کونته: این اینتر هرگز راهش را گم نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۶۲۷

کونته: این اینتر هرگز راهش را گم نمی‌کند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است تساوی دیشب برابر ناپولی از آن دست بازی ها بود که اینتر در گذشته در آنها شکست می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در بازی دیشب برابر ناپولی به چشم خود دید که رکورد 11 پیروزی پیاپی با تساوی 1-1 به پایان رسید و فاصله آنها در صدر جدول با رده دوم از 11 امتیاز به 9 امتیاز کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تساوی 1-1 باز هم توانست آنها را قدمی دیگر به فتح اسکودتو نزدیک کند.

کونته در ابتدای سخنان خود در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به این سوال که اینتر برای ارتقای تیم خود در فصل بعد چه بازیکنانی را باید به خدمت بگیرد، گفت: "در این لحظه کاری که ما باید انجام دهیم این است که بر حال تمرکز کنیم. ما نمی دانیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد، برنامه ها چه هستند، هنوز هیچ چیز نمی دانیم.

 

 

پس صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالات در حال حاضر بی معنی است. من از این گروه که از همه جهات بسیار پیشرفت کرده اند، بسیار راضی هستم و به آنها افتخار می کنم.

این مسابقه ای بود که ممکن بود در شرایط دیگر در آن ببازیم، البته بدون اینکه مستحق شکست باشیم، از نظر فیزیکی خیلی به مشکل می خوردیم. در عوض تیمی را دیدیم که می داند چه کار می کند. تیمی که هرگز راه حرکت درست رو به جلو را گم نمی کند حتی اگر اتفاقی از سر بدشانسی رخ دهد... مثل گل به خودی.

این کاری که ما در این فصل انجام می دهیم بسیار مهم است و باید مطلقا متمرکز باقی بمانیم. وقتی که تمام شد وقت برای بررسی موقعیت و حل کردن مشکلات هست. در این مقطع ما واقعا نمی دانیم در آینده چه رخ خواهد داد."

 

 

در تساوی شب گذشته اینتر برابر ناپولی، سمیر هندانوویچ برخوردی با استفان د فرای داشت که منجر به گل به خودی عجیب اینتر شد. اریکسن اما توانست در دقیقه 55 بازی حساب کار را 1-1 کند.

کونته افزود: "اینها بازی های بود که ما در گذشته در آنها به مشکل بر می خوردیم.بازی هایی که ممکن بود ببازیم یا خودمان را سرافکنده کنیم. در عوض این تیم هرگز راهش را گم نکرد.

فراموش نکنید که ناپولی امشب با تمام قدرتش بازی کرد و من در اوایل فصل آنها را یکی از مدعیان اسکودتو در نظر می گرفتم."

اینتر میلان آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال

سرمربی اینتر رویکرد اشتباه بازیکنانش را از دلایل اصلی شکست برابر ساسولو در سری آ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر که دو هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگامش را جشن گرفته بود، شنبه‌شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد. سرمربی تیم قهرمان سری آ درباره شکست برابر ساسولو گفت:‌ بازی را کند شروع کردیم و رویکردمان در این بازی اشتباه بود. بعد از گلی که خوردیم، توپ را بهتر در زمین به حرکت درآوردیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد و از سیستم‌های مختلف استفاده کنیم و مهاجمان بیشتری را بازی دهیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم.

سرمربی اینتر در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید بهتر کار می‌کردیم. حیف که نتوانستیم به خاطر هوادارانی که همراه ما بودند به گل برسیم. ما از بازی سال گذشته مقابل مونتزا در ۴۲ بازی متوالی گلزنی کرده‌ایم اما ساسولو به‌خوبی دفاع کرد، تمرکز داشت و سخت جنگید. از شکست ناراحتم اما بازیکنان ساسولو از خود گذشتگی زیادی نشان دادند و تلاش زیادی برای برد کردند.

نراتزوری برای اولین بار از سپتامبر سال گذشته در سری آ ایتالیا طعم شکست را چشید. آخرین باخت اینتر برابر همین تیم ساسولو بود که توانسته بود اینتر را سال گذشته با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اینتر قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیاست که با شکست برابر اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت و بازی‌های این تیم تا پایان فصل تشریفاتی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد