Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در وزارت آموزش و پرورش به ادارت کل استان، ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به ابلاغ «نظام نامه فرآیندهای برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز»، و به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم لحاظ کردن این شرایط در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در دستگاه‌های تابعه وزارت آموزش و پرورش، از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس هیأت ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بخشنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، به ادارات کل آموزش و پرورش استان، ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در قسمت هایی از این بخشنامه آمده است:

امتیاز مربوط به برنامه‌هایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، همچون برگزاری نمازهای جماعت و ...، متناسب با شرایط و وضعیت هریک از استان‌ها و جمع بندی هیأت ارزیابی استان، در نظر گرفته خواهد شد.

نیاز به ارائه گزارش و مستندات عملکردی اقامه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان‌ها، در سامانه تسما (سامانه سازمان اداری و استخدامی) نمی‌باشد.

لازم است هر یک از واحدهای آموزشی، در فرصت باقیمانده تا زمان ارائه گزارش و مستندات، نسبت به جمع‌آوری و آماده کردن مستندات عملکردی هر یک از برنامه‌های اجرایی مندرج در متن برنامه‌های مصوب، اقدام و در زمان مقرر ذکر شده در متن بخشنامه به هیأت‌های ارزیابی ستاد در مرکز و استان ارسال کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ دبیران و رابطین اقامه نماز استان‌ها در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره های ۸۶۰۳۶۵۰۹ و ۸۶۰۳۴۶۳۸ و یا دفاتر استانی ستاد اقامه نماز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز دانش آموز مدرسه فرهنگ اقامه نماز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد