Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:18:39 GMT

قیمت رسمی انواع ارز

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۸۷۵

قیمت رسمی انواع ارز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند. ناطقان: بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۰) بدون تغییر نسبت به روز گذشته به مبلغ ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۸ هزار و ۱۰۳ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۵۰ هزار و ۳۳۰ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۶۴۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۸۰ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۶۸ ریال، روپیه هند ۵۶۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۳۱۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۵۱۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۲۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۰۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و ۵۹۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۹۹۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۲۱۶ ریال، روبل روسیه ۵۵۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۵۰۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۴۷۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۰۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۰۱ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۶ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۴۳ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۳۴۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۴۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۶۵۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۷۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۵۹۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۶۵ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۲۲۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۱۸۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۸۶۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۰ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت ، ناطقان ، ارز ، نرخ ، دلار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ناطقان ارز نرخ دلار ۱۱ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 

جواد محمدی گفت: وزن کالا‌های صادر شده در این مدت از گمرک همدان به خارج از کشور ۱۰۹ هزار و ۹۵ تن و ارزش ریالی آنها نیز ۱۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال بوده است.

او گفت: البته باید توجه داشت بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی استان همدان از سایر گمرکات به خارج از کشور صادر شده و آمار یاد شده مجموع کالا‌ها و ارزش صادراتی استان نیست.

این مسئول گفت: در این مدت محصولات و کالا‌های صادراتی از گمرک استان ۶۴ قلم بوده که از عمده کالا‌ها می‌توان به شیشه، فروسیلیس، انواع کشمش، کابل آلومینیومی، وازلین، سیمان سفید، پودر شیرخشک بدون چربی، منسوج نبافته، قرص بیوتین، انواع سس و کنسرو و رب گوجه فرنگی، زیتون، شور، شور مخلوط و ترشی مخلوط و نشاسته سیب زمینی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه این کالا‌ها به ۱۸ کشور دنیا صادر شده است، گفت: عمده مقصد‌های صادراتی کشور‌های عراق، ترکیه، گرجستان، روسیه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ارمنستان، هند، ایتالیا، عمان و کانادا است.

او با اشاره به واردات استان در سال گذشته نیز افزود: آمار واردات تا پایان سال ۱۴۰۲ به وزن حدودی ۱۰ هزار و ۴۳۶ تن که ارزش تقریبی آن بیش از ۳۵ میلیون و ۲۸۴ هزار دلار است.

مدیرکل گمرک استان همدان: ارزش ریالی واردات استان همدان در مدت یاد شده نیز به ۱۰ هزار و ۴۵ میلیارد ریال می‌رسد که عمده اقلام وارداتی به گمرک استان ۳۷ نوع کالا شامل انواع نخ (پلی آمید و پلی استر مقاوم)، قطعات خودرو، ماشین آلات بافندگی، ماشین فرز، روغن سیلاستول، رزورسینول، دیسپرس، فیلم پلی اتیلن، گرانول و انواع لاستیک خودرو است.

او گفت: از کشور‌های طرف معامله نیز می‌توان به گرجستان، چین، امارات متحده عربی، بلژیک، آلمان، بلغارستان و ترکیه اشاره کرد.

محمدی در خصوص درآمد‌های گمرکی نیز گفت: درآمد وصولی گمرک استان همدان با افزایش ۷۹ درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از یک هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات