Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:12:32 GMT

۱۷ واحد صنفی متخلف در گنبد، آزادشهر و مینودشت پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۰۲۰

۱۷ واحد صنفی متخلف در گنبد، آزادشهر و مینودشت پلمب شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از همکاری ۹۸ درصدی اصناف غیرضروری (حدود هشت هزار واحد مشاغل گروه ۲، سه و چهار) این شهرستان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدویت‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا گفت که تیم‌های مشترک بازرسی با حضور مداوم در سطح بازار بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل رجبلی افزود: تاکنون ۳۰۰ مورد تذکر که بیشتر آن مربوط به روزهای نخست آغاز محدودیت‌ها بود به واحدهای صنفی گنبدکاووس داده شد و ۶ واحد صنفی شامل آرایشگاه، کیف و کفش و فروشگاه لوازم خانگی به دلیل بی‌توجهی به تذکرات ابلاغی پلمب شدند.

وی ادامه داد: این واحدها به مدت ۲ هفته پلمب می‌شوند و صاحبان آنها بعد از مدت تعیین شده می‌توانند نسبت به بازگشایی دوباره محل کسب خود اقدام کنند.

رجبلی همچنین گفت که با ساماندهی نظارت بر نحوه توزیع و قیمت آرد، وضعیت شلوغی مقابل نانوایی‌های گنبدکاووس مدیریت و دیگر صفی برای خرید نان وجود ندارد.

عکس آرشیوی است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر نیز اعلام کرد: بازاریان و اصناف این شهرستان بیش از ۹۵ درصد در اجرای محدودیت‌ها همکاری دارند و تاکنون ۲۶ واحد متخلف از تیم‌های بازرسی تذکر گرفتند.

روح الله کوهساری با بیان اینکه آزادشهر سه هزار و ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد، افزود: تاکنون هفت واحد مشاور املاک و مزون عروس به دلیل بی‌توجهی به تذکرها و ادامه فعالیت پلمب شدند.

همچنین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت نیز به ایرنا گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد کرونا تاکنون حدود ۲۰۰ مورد بازرسی توسط کارکنان این مجموعه و ۱۸ مورد گشت مشترک با سایر ادارات از واحدهای صنفی سطح شهرستان انجام شد.

علی تجری افزود: در این مدت ۱۵۸ واحد صنفی به صورت شفاهی و کتبی تذکر دریافت کردند و چهار واحد عکاسی و تزئینات اتومبیل به دلیل تکرار تخلف پلمب شدند.

وی تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مینودشت را افزون بر سه هزار واحد اعلام کرد و اظهارداشت: هم اینک بالای ۹۵ درصد بازاریان و اصناف این شهرستان، محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند.

شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و مینودشت با مجموع تقریبی ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع اند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گلستان آزادشهر محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گلستان آزادشهر محدودیت های کرونا اخبار کنکور واحدهای صنفی پلمب شدند واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد