Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت افزود : به این ترتیب شیوه کار، مکان و مخاطبان برای تزریق واکسن کرونا نیز گسترده تر می شود لذا ضروری است تا همکاری های مناسب در این راستا انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه هم اکنون شرایط کرونا عادی نیست و برای مدیریت وضعیت این ویروس به شدت نیازمند همکاری همگان است،  اضافه کرد: همه دستگاه ها و ادارات باید مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل ها را به طور جدی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سلامتی همکاران در ادارات برای ما مهم است، تصریح کرد: گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در ادارات شهرستان رشت دریافت می شود از اینرو اکیپ هایی به ادارات اعزام می شوند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه همه باید خطر ویروس کرونا را احساس کرده و جدی بگیرند ، بیان داشت: اصناف نیز باید نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش اکیپ های نظارت در سطح شهر و بخش های شهرستان رشت باید افزایش یابد، اظهار داشت: علاقه ای به پلمب اماکن نداریم اما شرایط در ارتباط با شیوع کرونا عادی نیست و ناچار از برخورد با متخلفان هستیم.

فتح اللهی بیان داشت: رانندگان تاکسی باید در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اهتمام جدی داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار  یک هزار  و ۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند و جزء رضوانشهر که در وضعیت نارنجی بیماری کووید ۱۹ قرار دارد، بقیه شهرستان های استان گیلان قرمز هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۸۴ دوز واکسن کرونا در این استان به کادر درمان، سالمندان، پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی، پاکبانان و معلولان در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تزریق شده است.

در مرحله بعد، ١٨ هزار و  ٣٣٠ دوز واکسن به زودی دریافت و برای کادر درمان بهداشت و درمان، جانبازان بالای ۵۰ درصد، اعضای نظام پزشکی و اورژانس استان تزریق می شود.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان اخبار کنکور شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!