Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علما، گفت: ارتشیان در تمامی بحران ها در کنار مردم بودند و شجاعت، اخلاص و اقتدار ارتش برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله  مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در دیدار با فرماندهان ارتش که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: بهترین تعبیر را مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که از ارتش به عنوان ارتش مکتبی یاد نمودند و این رسالت بزرگ ارتشیان را صد چندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: ارتشیان قهرمان در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج بزرگترین حماسه ها خلق کردند و بعد از جنگ هم همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و جانفشانی ارتشیان در ایام کرونا، سیل و زلزله هیچگاه از اذهان مردم هیچوقت  زدوده نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است،و شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

 

در ادامه این دیدار فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش  گفت: امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر تر از همیشه ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند امام راحل، با همه وجود در خدمت منویات فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش تصریح کرد: ارتش در تمامی مدت در همه عرصه‌ها برای دفاع از منافع ملی روز به روز آماده‌تر و مجهزتر شده است.

 

وی در پایان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان نیرویی مردمی و مکتبی و سرافراز  جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع و برای رهبر معظم انقلاب نیز سربازانی وفادار بوده خواهند بود.

 

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اخلاق و اخلاص ارتشیان عزت و اقتدار کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد