Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:25:50 GMT

شناسایی یکی از خبرنگاران شهید استان فارس پس از ۳۰ سال

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۲۵۵

شناسایی یکی از خبرنگاران شهید استان فارس پس از ۳۰ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم میرعظیم، نویسنده مجموعه «کتاب‌های روایت ماندگار» از شناسایی یکی خبرنگاران شهید استان فارس بعد از ۳۰ سال خبر داد و گفت: با تحقیق و پژوهش‌هایی که برای نوشتن کتاب نیک‌بخت در سال ۹۸ داشتم به موضوع جالبی در مورد شهید مورد نظر دست پیدا کردم.

وی افزود: در این پژوهش‌های مشخص شد که شهید عزیزالله نیکوبخت که کتاب نیک‌بخت به خاطراتی از زندگی وی می‌پردازد قبل از ورود به سپاه پاسداران و اعزام به جبهه‌های جنگ به فعالیت خبرنگاری نیز مشغول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعظیم بیان کرد: در طی بیش از یکسال گذشته این موضوع پیگیری شد و در نهایت روزنامه خبر جنوب از روزنامه‌های مطرح جنوب کشور بر این موضوع مهر تأیید زد.

این نویسنده ادامه داد: این روزنامه در ویژه‌نامه چهل سالگی خود صفحه‌ای را به یاد کرد از شهید عزیزالله نیکوبخت خبرنگار خبر جنوب با این عنوان اختصاص داد: «شهیدی که قلم وانهاد تا تفنگ به دست گیرد».

وی یادآور شد: شهید نیکوبخت در سال ۱۳۳۵ در ابرکوه به دنیا آمد و در ۲۷ شهریور سال ۶۰ در منطقه دهلاویه به شهادت رسید و هنوز هم مادراین سردار شهید، او را در میان پیکرهای شهدای جاویدالاثر جست‌وجو می‌کند.

کد خبر 5192636

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهید خبرنگار ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ زلزله روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز در پاره‌ای از مناطق غربی و شمالی، ارتفاعات و با احتمال کمتر برخی مناطق مرکزی، شرقی و دریایی هرمزگان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات بویژه در غرب و شمال استان خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: امروز خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب شرقی و تنگه هرمز با وزش باد‌های جنوب غربی نسبتا مواج خواهد شد.

وی افزود: در پاره‌ای از نقاط بویژه در خلیج فارس احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعدازظهر فردا با افزایش باد‌های جنوب غربی، شمال غربی دریا نسبتا مواج خواهد شد.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس در برخی از ساعات به بیش از ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دمای بیشینه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد