Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد راستینه هفشجانی گفت:از نزدیک با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم و بر همین اساس به دنبال برنامه های حمایتی از فدراسیون ها و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم

 به گزارش برنا؛ احمد راستینه هفشجانی رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اعتقاد قلبی درباره نقش ورزش در پویایی جامعه، از ابتدای حضور در مجلس شورای اسلامی با برگزاری نشست های متعدد برای حساس سازی و ارتقاء دانش ورزشی نمایندگان گام برداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود پروژه های متعدد ورزشی در سطح کشور افزود: در تلاش هستیم که سال پیش رو را با عنوان سال اتمام اماکن نیمه تمام بالای 70 درصد در ورزش نامگذاری کنیم.

راستینه اضافه کرد: با توجه به سوابق ورزشی که دارم، از نزدیک با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم و بر همین اساس به دنبال برنامه های حمایتی از فدراسیون ها و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم و در یک گام بی سابقه، بیش از 1535 میلیارد تومان به اعتبارات وزارت ورزش و جوانان افزوده شد.

او با توجه به جایگاه 28 چهارمحال و بختیاری در سرانه ورزشی کشور ادامه داد: متاسفانه در یک عقب ماندگی تاریخی، شکاف سرانه ورزشی بین استان های مختلف کشور در زیر ساخت های ورزشی بسیار بالاست و می طلبد با برنامه ریزی بلند مدت، این اختلاف حل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: چندین پروژه بالای 90 درصد در استان مراحل پایانی خود را میگذرانند که در صورت حمایت مسئولین قابل بهره برداری هستند.

حمید کریمی افزود: امروز شاهد حضور نمایندگانی از جنس ورزش در مجلس هستیم که یک فرصت بی نظیر را فراهم کرده و شاهد بهترین همدلی و ارتباط دو سویه برای توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش مدیرکل مجلس هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی صبح امروز (یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: روز جهانی کارگر را به کارگران شریف و پر تلاش، این رزم‌آوران عرصه معاش و یاری‌‍گران واقعی در مشارکت تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین سالگرد شهادت استاد مطهری را گرامی داشته و مقام شامخ روز معلم را به باغبانان بوستان پر شکوفه دانش و فرهنگ در ایران، آموزگاران، فرهنگیان و همکاران عزیز تبریک می‌گویم.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز شورا‌ها به تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تذکری خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: سد بلطاق جهت تامین آب شرب شهرتان بویین میاندشت همچنان در راهرو‌های سازمان آب منطقه‌ای با تعلل بیش از حد دست به دست می‌شود و ظاهراً جنابعالی و همکارانتان هیچ اراده‌ای برای حل اساسی‌ترین مشکل مردم و تامین آب شرب ندارید و مردم آن منطقه آبخیر، اراده‌ای برای رفع مشکلشان در وزارت شما نمی‌بینند، بسیار دردآور است که همت اصلی آن وزارت و مسئولان استانی با بودجه‌های کلان، انتقال آب خلیج فارس برای مرکز استان است. گویی قرار است فاصله طبقاتی بین محرومان و ثروتمندان بیشتر و بیشتر شود. جناب وزیر؛ ما را در گلیم خود جایی نیست و آنان که پایشان را از گلیم نداشته خود دراز‌تر می‌کنند، در نظر شما مقرب‌تر هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: در این اوضاع سخت معاش که کشاورزی در حال نابودی و کشاورزان به دلیل بی برنامه گی دولت در امر کشاورزی زمین گیر شده اند آب منطقه‌ای به جای مرحم نهادن بر جراحت این عزیزان، احکام متعدد جریمه برایشان صادر می‌کند و بسیاری از پمپ و لوله چاه‌های کشاورزی را بیرون کشیده و مخارج سنگین بر روی دست کشاورزان می‌گذارد و علناً کار‌ها خلاف قانون می‌کند و هیچ دادرسی به داد کشاورزان مفلوک نمی‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: متاسفانه به صراحت می‌گویم امروز پدیده شوم ربا خواری در حال افزایش است. مردم گرفتار و بدهکار جهت حل مشکلات خود و برای دریافت وام تسهیلات به بانک مراجعه می‌کنند و بانک‌ها حتی با سخت‌ترین شرایط متقاضیان را ناکام گذاشته و مردم نا امید از بانک به سوی قرض از افراد با شرایط ربا می‌شوند. حتی مصوبات مجلس و دولت در پرداخت تسهیلات و بخشش سود و دیرکرد وام‌های کشاورزی نیز از سوی بانک‌ها یا اجرا نمی‌شود و یابا تاخیر گسترده همراه است.

محمدصالحی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: دوست و رفیق بازی مدیریتی در استان اصفهان تنها جامی است که مدیران شما بالای سر می‌برند. لطفا هرچه زود‌تر قبل از آنکه در رنکینگ جهانی صاحب رتبه شوند به این بازی مار و پله خاتمه دهید تا بیش از پیش ورزش استان به قهقرا نرود. «ز نیرو بود مرد را راستی، ز سستی کجی زاید و کاستی».

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کمبود کود شیمیایی در انبار‌های شهرستان‌ها کشاورزان را به درد سر انداخته و اکنون که اوج کشت و کار است کود سهمیه‌ای نیست چرا قبل از موعد کشت مجموعه شما به فکر تامین نیست و از حالا کشاورزان در موعد کشت باید غم و درد بکارند و موقع داشت حرص بخورند و در هنگام برداشت رنج و ناکامی درو کنند.

وی در ادامه با انتقاد از برنامه کشاورزی وزارت جهاد عنوان کرد: بهار کمبود کود کشاورزی،   تابستان قطعی برق چاه‌های کشاورزی و حذف سهمیه گازوئیل، پاییز نا به سامانی بازار صادرات محصولات کشاورزی و زمستان پیگیری ابلاغ و اخطار و جریمه‌های کشاورزان از سوی آب منطقه ای!

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در یک سال اخیر شاهد شهادت و جانبازی بسیاری از عزیزان فراجا بودیم. ماموریت‌های گسترده و دشوار این عزیزان از یک سو و سختی معیشت خانواده آنها از سوی دیگر هر وجدان بیداری را وادار به تامل می‌دارد. آنگونه که شایسته این افراد است در حقوق، مزایا و تامین معاش آنها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: ضمن تشکر از مساعدت‌های مسئولان وزارت در توسعه مراکز درمانی، ضرورت دارد در تامین پزشکان متخصص به ویژه پزشک جراح داخلی و مغز و اعصاب در این منطقه توجه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی