Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری عاملان ساخت و انتشار ویدئوی درگیری میان یک جوان با فردی با لباس روحانیت، گفت:  پس از انتشار این ویدیو اقدامات ویژه ماموران پلیس برای بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و علیرغم آنچه که هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند، وجود نداشت، اما ماموران پلیس در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به یافتن سرنخ‌ها و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با دستگیری عوامل انتشار به طور قطع مشخص شد که این فیلم ساختگی بوده و بازیگران آن نیز یک پدر و پسر هستند، گفت: این پدر و پسر نیز درحالی که قصد فرار از کشور را داشته و در حال آماده شدن برای سفر به غرب کشور و خروج بودند، دستگیر شده و در بازجویی از آنان مشخص شد که به دنبال پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی  بوده‌اند.

رحیمی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که برخی از افراد قول‌ها و وعده‌هایی در مورد زندگی در خارج از کشور و کسب اقامت به این افراد داده بودند و از همین رو نیز آنان مرتکب چنین اقدام سخیفی شده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ این اقدام را توهین به ساحت روحانیت دانست و گفت: عده‌ای نباید تصور کنند که می‌توانند در فضای مجازی مرتکب جرمی شده و رفتارشان بی‌پاسخ بماند، فضای مجازی نیز همچون فضای حقیقی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نیست و در صورت ارتکاب جرم مجرمان در هر فضایی که باشند دستگیر می‌شوند.

بازداشت پدر و پسر سازنده کلیپ ساختگی تعرض به یک روحانی کد خبر 595998 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است