Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این ارتباط تلفنی با تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان این استان، گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیاز‌های اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

سردار علی رزمجو افزود: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه  و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

او عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیش‌تری انجام شود.

حوالی ظهر روز گذشته زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند که این زلزله خسارت جانی نداشت، اما وقوع پس لرزه‌های فراوان باعث نگرانی مردم این منطقه شده است.

 این زلزله در مناطقی از استان‌های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد نیز احساس شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زلزله گناوه مناطق زلزله زده خسارت زلزله زلزله زدگان سپاه برای کمک زلزله زدگان فرمانده سپاه اعلام آمادگی استان بوشهر زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود