Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:11:27 GMT

حال و روز بد ریوآوه؛ مهدی طارمی کجایی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۶۶۱

حال و روز بد ریوآوه؛ مهدی طارمی کجایی؟

جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال در فصل جاری نشان می دهد باشگاه ریوآوه بعد از فروش مهدی طارمی افت فاحشی در نتیجه گیری داشته است. 

به گزارش "ورزش سه"، ریوآه که فصل گذشته مهدی طارمی را در اختیار داشت یکی از تیم های خوب لیگ برتر پرتغال به حساب می آمد که سایه به سایه مدعیان حرکت می کرد و در نهایت هم با 55 امتیاز به عنوان پنجمی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15 پیروزی در کنار 10 مساوی و 9 شکست کارنامه تیم ریوآوه در فصل گذشته بود. از همه مهمتر اینکه این تیم در 34 بازی 48 گل زد و معدل گل زده این تیم در هر بازی بیش از یک گل بود. اما در فصل جاری و بعد از جدایی مهدی طارمی از ریوآوه شرایط برای این تیم خیلی ایده آل نیست. ریوآوه با گذشت 27 هفته تیم سیزدهم جدول به حساب می آید و تا به این جای کار که 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است تنها 29 امتیاز کسب کرده است. این تیم اگر در 7 هفته باقی مانده هم پیروز شود که البته اتفاق محتملی به نظر نمی رسد؛ باز هم به امتیاز فصل گذشته که 55 امتیاز بوده دست پیدا نخواهد کرد و به شرط پیروزی در 7 هفته باقی مانده 50 امتیازی خواهد شد. 

 

حضور تیم ریوآوه در نیمه ی پایین جدول ناراحتی تماشاگران و طرفداران تیفوسی باشگاه را هم به همراه داشته است. آنها می گویند اگر چه فروش مهدی طارمی با توجه به اینکه آقای گل بازی ها شده بود اجتناب ناپذیر بود و باشگاه باید درآمد کسب می کرد اما باید مهاجمی در حد واندازه های مهدی طارمی بخدمت می گرفت تا با چالش نتیجه گیری همراه نشود. توام با درخشش مهدی طارمی در تیم ریوآوه صحبت از حضور او در تیم بنفیکا بود اما درنگ این باشگاه برای بخدمت گیری مهدی طارمی در نهایت موجب حضور این بازیکن در پورتو شد. چالش های ایجاد شده از سوی پورتو برای بنفیکا در فصل جاری موجب شد تا تماشاگران بنفیکا هم به این تصمیم مدیران باشگاه معترض شوند و آنها را به خاطر عدم بخدمت گیری مهدی طارمی مورد سرزنش قرار دهند. 

 

خلاصه اینکه حال و روز تیم ریوآوه بعد از – از دست دادن مهدی طارمی اصلا خوب نیست. آنها در فاصله 7 هفته مانده به پایان بازی ها این فصل 31 گل زده اند. یعنی 17 گل کمتر از فصل گذشته. آیا ریوآوه در 7 هفته باقی مانده موفق خواهد شد که 17 گل بزند؟ این هم همانند کسب 21 امتیاز از این تعداد از بازی دور از ذهن است. گلایه های طرفداران ریوآوه به خاطر از دست دادن مهدی طارمی ادامه دارد. اما آنچه مسلم است آنها قادر به بازگرداندن مهدی طارمی نیستند و باید مهاجم یا مهاجمان بهتری نسبت به فورواردهایی که هم اکنون در اختیار دارند، جذب کنند.

پورتو مهدی طارمی ریوآوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی ریوآوه باقی مانده تیم ریوآوه مهدی طارمی فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال