Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی هیت در ثانیه آخر موفق به غلبه بر بروکلین نتس شد.

بروکلین نتس برابر میامی هیت شکست خورد و کوین دورنت را هم در کوارتر اول به خاطر مصدومیت از دست داد.

طرفداری - صبح امروز در یکی از دیدارهای مهم لیگ NBA، میامی هیت و بروکلین نتس در سالن امریکن ایرلاینز برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این هیت بود که موفق شد به مدد بازر بیتر گیم وینر بم آدبایو، حریفش را با نتیجه 109-107 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدبایو که قرار بود درخواست تایم اوت کند، خودش با یک جامپر کار را تمام کرد تا هیت پس از سه شکست متوالی به پیروزی برسد. بازیکنان اریک اسپولسترا در دقایق پایانی شش امتیاز از حریف عقب بودند اما با یک ران 10-2 پرونده این مسابقه را بستند. آدبایو بازی را با 21 امتیاز، 15 ریباند و 5 اسیست به پایان رساند. گوران دراگیچ 18 امتیاز داشت و کندریک نان و ترور اریزا هم به ترتیب 17 و 15 امتیاز به نام خود زدند. جیمی باتلر به دلیل مصدومیت مچ پای راست در این بازی به میدان نرفت. اما بروکلین که در این دیدار بدون جیمز هاردن بازی می‌کرد، کوین دورنت در کوارتر اول به دلیل کوفتگی ران پای چپ از بازی بیرون رفت. لندری شمت با 30 امتیاز بهترین بازیکن تیم بود و کایری اروینگ هم 20 امتیازی شد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع میامی هیت 32 32 22 23 109 بروکلین نتس 31 29 24 23 107 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس الشرطه - استقلال؛ بردی که به کادر فنی آبی ها اعتبار می دهد | تحلیل بازی حذف تمامی تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا از لیگ های داخلی / تلگراف پاری سن ژرمن، فاتح لیگ قهرمانان اروپا؛ رم-ویارئال در فینال لیگ اروپا / ادعای ABC

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروکلین نتس میامی هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم