Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: هم اکنون ۸۰ درصد بازار لوازم خانگی در کشور را کالاها و تولیدات داخلی تشکیل داده است.

به گزارش قدس آنلاین، رضا رزقیان با یک پیش بینی کلی در خصوص بازگشت شرکتهای سامسونگ و ال‌جی به بازار ایران، اظهار کرد: دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در یک بحران بزرگ ما را تنها گذاشتند و خیال کردند مردم ایران نمی‌توانند کالاهای مطلوب و با کیفیت تولید کنند، در صورتی که ما هم اکنون کالاهای استاندارد و با کیفیت و قابل رقابت با کالاهای خارجی تولید می‌کنیم و اگر این دو شرکت دوباره وارد بازار ایران شوند نقش تولیدکنندگان داخلی کمرنگ و آنها را به حاشیه خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۰ درصد بازار لوازم خانگی در کشور را کالاها و تولیدات داخلی تشکیل داده و حدود دو سال است که هیچ کالای خارجی به صورت قانونی وارد کشور نشده است و تمام کالاهای خارجی که در کشور به فروش می‌رسد از کالاهای موجود در انبار است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد همچنین گفت: وضعیت بازار لوازم خانگی اکنون در رکود کامل به سر می‌برد و توان خرید مردم نیز پایین است. صنف لوازم خانگی تقریبا از بهمن ماه سال ۹۹ یک آرامش نسبی دارد و تقاضای مردم برای خرید کم است چراکه آنها کماکان منتظر کاهش قیمت‌ها هستند. البته فعلا امیدی به کاهش قیمت‌ها نداریم چون در چند وقت اخیر شاهد کاهش قیمت نسبی در طلا، ارز و... بودیم اما تاکنون هیچ کاهش قیمتی در مواد اولیه تولید کالا و لوازم خانگی نداشته‌ایم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، ردمی A ۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A ۰۵ s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A ۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X ۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟