Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید بغدادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۳۸ هزار  و ۹۱۰ نفر در سال ۹۹ به مراکز انتقال خون استان سمنان مراجعه کردند و ۳۰ هزار و ۹۱۰ واحدخون در این مدت دریافت شد.

وی افزود: اهدای خون استان سمنان در سال ۹۹ در مقایسه با آمار سال ۹۸،  ۱.۳ درصد افزایش داشت.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: بانوان استان در سال ۹۹ ، یکهزار و ۹۰۸ واحد خون اهدا کردند و مشارکت آنان در اهدای خون نسبت به سال ۹۸،  ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱  درصد افزایش یافت.

بغدادی گفت: تاکنون بیش از یکهزار و ۳۰۰ واحد پلاسما از بهبودیافتگان کرونا در استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه ۲۲۴ واحد پلاکت به روش پاکت فرزیس در سال ۹۹ دریافت شد گفت: کارایی هر واحد پلاکت به روش فرزیس معادل ۶ واحد پلاکت رندوم است.

مردم سمنان کاهش ذخایر خون در ماه رمضان را با مراجعه شبانه جبران کنند

مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: به منظور جبران کاهش مراجعه به مراکز انتقال خون در ماه مبارک رمضان، برخی مراکز استان شب‌ها نیز فعال است و لازم است مردم نوع دوست استان از اهدای خون در ماه مبارک رمضان غافل نشوند.

بغدادی بیان کرد: مراکز انتقال خون شهرستان‌های شاهرود و سمنان علاوه بر صبح‌، در شب نیز آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستند و نوع‌دوستان می‌توانند از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ به منظور اهدای خون اقدام کنند.

وی افزود: مراکز انتقال خون شهرستان دامغان فقط در شب‌ و شهرستان گرمسار فقط روز فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: طبق توافق سازمان انتقال خون با پلیس راهور، افرادی که به منظور اهدای خون در ساعات منع تردد کرونایی از منزل خارج می‌شوند، درصورت جریمه، با دریافت نامه از انتقال خون استان محل سکونت خود از پرداخت جریمه معاف می‌شوند.

۷۰ درصد اهداکنندگان خون در استان سمنان،اهدا کننده مستمر هستند.

استان سمنان معین استان تهران و سیستان و بلوچستان در تامین خون است.

برچسب‌ها پلاسما سمنان پلاکت خون ماه رمضان سازمان انتقال خون ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلاسما سمنان پلاکت خون پلاسما سمنان پلاکت خون ماه رمضان سازمان انتقال خون ایران اخبار کنکور انتقال خون استان سمنان مراکز انتقال خون اهدای خون سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

همچنین براساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تنها یک ایستگاه (منطقه ۳ پاسداران) شاخص عدد بالاتر از ۱۰۰ را نشان می هد و حساس برای گروه های نا سالم است و ۶ ایستگاه شرایط پاک (شاخص زیر ۵۰ ) و مابقی ایستگاه شرایط قابل را نمایش می دهند.

کد خبر 848284 منبع: ایسنا برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است