Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:00:36 GMT

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۲۸۲

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه این استان خبر داد.

سرلشکر حسین سلامی در این تماس تلفنی ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این ارتباط تلفنی ضمن تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه جهت کمک به زلزله‌زدگان این استان، گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر جهت بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

سردار رزمجو اظهار کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم ‌ برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیش‌تری انجام شود.

به گزارش ایسنا، حوالی ظهر روز گذشته زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند که خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشت امّا وقوع بیش از ۵۰ پس لرزه باعث نگرانی مردم این منطقه شده است.

شدت این زلزله در مناطقی از استان‌های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد نیز احساس شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر گناوه کمک به زلزله زدگان سپاه برای کمک منطقه زلزله زده شهرستان گناوه اعلام آمادگی فرمانده سپاه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان