Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن جهدی مدیر روابط عمومی باشگاه علم ادب تبریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،گفت: در مسابقات هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم علم ادب تبریز و تیم امید گناوه بوشهر به مصاف هم رفتند.

 اوافزود:بازی رفت این دوتیم با اینکه علم ادب ۲ به صفر جلو بود، ولی با اشتباه داور بازی ۲ بر ۲ به سود امید گناوه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: بااینکه بازی برابرشد، ولی حاشیه خاصی نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه علم ادب بااشاره به بازی برگشت گفت: به خاطر ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه زیر نور در ورزشگاه شهرداری تبریز آغاز شد و روندبازی وداوری به ضررتیم علم ادب بود، یک گل سالم که تیم علم ادب زد، ولی داور مردود اعلام کرد وتقریبا داوری به سود امید گناوه بود.

جهدی گفت: در این بازی تیم علم ادب موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم مقابل را شکست دهد، گل دردقیقه ۴۸ توسط علیرضا عبدالله نژاد به ثمررسید.

او ادامه داد: این گل تا پایان بازی برقرار ماند وتیم علم ادب توانست با  ۲۸ امتیاز به رده دوم  صعودکند.

اوافزود: دردقیقه ۸۵ دروازبان شماره 1 تیم امید یاسر الهی و شماره 7 مرصاد فلاح نژاد دو بازیکنان تیم امیدگناوه شروع به جروبحث شدید و درگیری لفظی بایکدیگر کردند.

جهدی گفت: این دیدار در حالی به پایان رسید دوتا از مربیان تیم گناوه تقریبا لب خط میدان ایستاده بودند و بعد از سوت پایان دریک چشم به هم زدن دروازه‌بان تیم امید بندر گناوه باسرعت به وسط زمین آمد و به سمت یکی از بازیکنان این تیم حمله ور شد و برخی از اعضای کادرفنی این تیم به سرعت خود را داخل زمین رسانند تا از زد و خورد این دو بازیکن جلوگیری کنند،این درگیری تنها با زدوخورد همراه نبود و هر دو بازیکن الفاظ وفحاشی را نسبت به یکدیگر به کار بردند. تیم علم ادب در این حواشی که روزبازی رخ داد ناظر و ببیننده بود.

او در ادامه گفت: بازیکنان علم ادب سعی کردند فضا را آرام کنند.

اوافزود: در این میان گزارشگر و تصویربردار باشگاه علم و ادب بی اهمیت به این درگیری دو بازیکن تیم حریف مشغول تصویربرداری و لایو از شادی علم و ادبی‌ها بودند که با حمله ور شدن و پرتاب بطری آب تنی چند از بازیکنان تیم استان بوشهر همراه بود.

روابط عمومی باشگاه علم ادب درپایان گفت: روز بعد از بازی زلزله‌ی گناوه اتاق افتاد و ما در کنار مردم استان بوشهر و بویژه مردم گناوه هستیم. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران درگیری لفظی تیم علم ادب باشگاه علم امید گناوه تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز