Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:01:32 GMT

مجوز جذب امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۴۶۵

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت مقام معظم رهبری مجوز جذب کارکنان وظیفه واجد شرایط در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی صادر شد.

به گزارش مهر، علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: این مجوز برای دو سال دارای اعتبار می‌باشد و طی آن امکان جذب سالانه حداکثر ۲۰۰ نفر از مشمولین واجد شرایط دارای مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای به کارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص شرایط متقاضیان و نحوه اقدام آنان گفت: شیوه نامه جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که حاوی شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، وظایف نیروهای امریه، نحوه جذب و وضعیت اداری و پرسنلی آنها می‌باشد به معاونین امور عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شده است. لذا متقاضیان جهت اطلاع از مفاد این شیوه نامه می‌توانند به دهیاریهای دارای پایگاه آتش نشانی مراجعه نمایند.

قربانی در خصوص اهم شرایط متقاضیان خدمت در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی گفت: متقاضیان می‌بایست فاقد غیبت از خدمت وظیفه بوده و ضمن برخورداری از آمادگی جسمانی و روانی مناسب، علاقمند به انجام عملیات‌های آتش‌نشانی و امداد نجات باشند.

وی تصریح کرد: در این موضوع اولویت با مشمولینی است که دارای رشته‌های تحصیلی فنی و مرتبط با خدمات ایمنی و امداد و نجات بوده و در روستاهای تحت پوشش یکی از پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی ساکن باشند.

معاون امور دهیاری‌ها در ادامه خاطرنشان کرد مجوز قبلی برای جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی مربوط به سالهای ۹۷ و ۹۸ بود که طی آن بالغ بر ۴۵۰ نیروی امریه واجد شرایط در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و به کارگیری شدند که اغلب آنها هم اکنون دوره خدمت وظیفه شأن به اتمام رسیده است که می‌بایست برای جلوگیری از ایجاد نقصان در فعالیت‌های پایگاه‌های آتش نشانی روستایی سریعاً با نیروهای جدید جایگزین شوند.

قربانی در پایان ابراز امیدواری نمود با توجه به وجود بیش از ۹۰۰ پایگاه آتش‌نشانی روستایی در سطح کشور با همکاری مؤثر استانداری‌ها بهره برداری بهینه و مفیدی از این ظرفیت صورت گرفته و گام مطلوبی در جهت بهبود وضعیت ارائه خدمات ایمنی و اطفا حریق در روستاها برداشته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی امریه آتش نشانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی پایگاه های آتش نشانی روستایی دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.   به گزارش تسنیم، «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ نسبت به واریز یا تکمیل آورده تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است تسریع در پرداخت آورده، موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می‌گردد.»   این اداره کل اواخر سال گذشته نیز با ارسال پیامکی به متقاضیان فرصت داده بود تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آورده خود را به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش دهند: «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ نسبت به واریز یا تکمیل آورده اولیه خود تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است عدم تکمیل آورده در مهلت مقرر به منزله انصراف شما تلقی خواهد گردید.»   گفتنی است، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را باید در بازه‌های ۴ ماهه و هر بار ۴۰ میلیون تومان واریز کنند. حال مشخص نیست چرا برای برخی متقاضیان استان تهران مهلت ۴ ماهه کاهش یافته و این متقاضیان باید هر ۲ ماه آورده خود را ۴۰ میلیون تومان افزایش دهند؟   اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال قبل نیز با ارسال پیامک به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به حذف از این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده بود: «اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم...؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند