Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد اولیایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و سیاست اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق کمتر توسعه یافته، آموزش‌های مهارتی در روستاها و عشایر استان سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: توسعه و ارتقا قابلیت‌های شغلی و حرفه‌ای روستاییان، بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و افزایش بهره وری از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در روستاهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در سال ۹۹، یک هزار و ۸۵۴ نفر دوره آموزشی در ۵۰ روستادر سطح استان در رشته‌های مختلف خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر و صنعت برگزار شد که از این تعداد یک هزار و ۳۱۶ نفر زن و ۵۳۸ نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت و خدمات نیز آموزش حرفه‌های برق ساختمان درجه ۲، کیف دوز، منبت کار درجه ۲، تعمیر لوازم خانگی برقی حرارتی و گردنده درجه ۲، سری دوز حرفه‌ای، حرفه‌های متنوع طراحی و دوخت از جمله مانتو دوز، سری دوز سرویس خواب، دوزنده چادر و مقنعه و قالی باف درجه ۲ ودرجه ۱، برخی از دوره‌های اجرا شده است.

اولیایی گفت: برخی دوره‌ها طبق درخواست اهالی روستا برگزار می شودو در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز بیش از ۴۳۲ هزار و ۸۷۴ نفر - ساعت در روستاهای استان سیستان و بلوچستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند که این میزان بیش از تعهد در نظر گرفته شده بوده است.

وی تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی، کارآموزان پس از شرکت در آزمون کتبی و عملی و کسب حدنصاب نمره گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

کد خبر 5192742

منبع: مهر

کلیدواژه: مهارت آموزی زاهدان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ زلزله روز ارتش گناوه ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی فنی و حرفه ای درجه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد