Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: به منظور اسکان اضطراری زلزله زدگان گناوه این جمعیت تاکنون ۷۱ دستگاه چادر امدادی در بین خانواده‌های آسیب دیده این شهرستان توزیع کرده‌است.

به گزارش برنا؛ غلامرضا حاجیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: این چادرهای امدادی در شهر گناوه و روستاهای بهمنیاری، کلر، شول، گمارون، اسلام آباد، تاج ملکی و بهمنیاری غربی در اختیار خانوارهایی که منازل آنها دچار آسیب جدی شده بود، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: همزمان با وقوع زمین لرزه جمعیت هلال احمر هماهنگی لازم برای ارسال ۵۰۰ دستگاه چادر امدادی و یکهزار بسته غذایی از مرکز استان و استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد انجام داد.

حاجیانی اضافه کرد: از لحظه وقوع زمین لرزه ۵۰ نفر درقالب ۱۰ تیم ارزیاب و ۱۰ خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در منطقه زلزله زده گناوه حاضر شدند.

او ادامه داد: با توجه به قدرت و موقعیت حادثه، از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام آماده باش به تیم‌های امدادی استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان و تیم امداد هوایی شامل چهار فروند بالگرد امدادی در استان بوشهر و استان‌های معین داده شد.

حاجیانی یادآور شد: براساس گزارش ارزیابی‌های گروه‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیشترین خسارت‌ها شامل تخریب دیوار منازل و ترک خوردگی در برخی خانه‌های روستایی بوده‌است.

او اظهار کرد: چهار هزار و ۵۵۳ نفر در قالب یکهزار و ۱۷۹ خانوار در ۲۱ روستا تحت تاثیر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری گناوه قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: براساس آخرین آمار مرکز EOC وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زلزله گناوه ۶ مصدوم برجای گذاشته است.

حاجیانی یادآور شد: استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطقی هستند که زمین لرزه در آنجا احساس شده‌است. 

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت  ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد که باعث قطعی برق، تلفن ثابت، اینترنت، تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت ۶ نفر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله زمین لرزه زلزله بندر گناوه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر جمعیت هلال احمر استان بوشهر زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد خبر 847469 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم ژاپن حوادث جهان

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر