Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و نیز الزام همه دستگاه‌ها به همراهی برای انجام این مهم، تأکید کرد که اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید ، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری نقش‌آفرینی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (دوشنبه) در مراسم نمادین واگذاری اسناد املاک موسوم به اراضی علوی و شبه علوی استان به تعدادی از واجدان شرایط اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای اجرای اهداف تشکیل این نهاد انقلابی و نیز تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، تاکنون اقدامات ارزشمندی را به ثمر نشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به واگذاری رایگان هفت هزار و 99 سند املاک اراضی موسوم به علوی و شبه علوی به میزان بالغ بر دو میلیون و 164 هزار متر مربع به واجدان شرایط از ابتدای سال 1392 تا زمان حاضر اشاره و اضافه کرد: این اقدام معنوی و ارزشمند، نشان از پیوند ناگسستنی مردم و مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه انتظاراتی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها برای تحقق شعار راهبردی سال 1400 وجود دارد، گفت: براین مبنا شناسایی تمامی ظرفیت ها و چالش های موجود از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان به دیدار هفته گذشته خود با رئیس بنیاد مستضعفان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت املاک و اراضی در اختیار این مجموعه برای اجرای طرح زراعت چوب و نیز فعالیت های تولیدی دیگر اشاره و ابراز امیدواری کرد که اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید ، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری بیش از گذشته نقش آفرینی داشته باشد.

دکتر زارع ارتقاء سطح معیشت و درآمد اقشار نیازمند جامعه را از موضوعات مورد تأکید بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام اسلامی عنوان و هر اقدامی در این راستا را ارزشمند توصیف کرد و افزود: فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها  و همچنین دستگاه های بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان، برای تحقق اهداف تعیین شده در سال جاری همراهی و اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این مراسم در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی؛ اسناد واگذاری شده املاک به صورت نمادین به پنج نفر از مالکان توسط استاندار گیلان تحویل داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان استاندار گیلان نقش آفرینی فعالیت های تولیدی در گیلان بنیاد مستضعفان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در بازدید از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد، گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاوردهای بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحدهای صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتورهای دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴) باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، خیاطیان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌‎های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091297 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش