Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:17:51 GMT

خرید عمده قهوه درجه یک به قیمت کارخانه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۸۰۱

خرید عمده قهوه درجه یک به قیمت کارخانه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با اینکه مدت زیادی است که قهوه وارد بازار ایران شده است و میزان استقبال مردم در گذشته اندک بود اما امروزه ما شاهد قهوه فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی در سراسر کشور هستیم. این تغییر به دلیل تغییر در سبک زندگی و آشنایی بیشتر مردم با فواید این ماده خوراکی می‌باشد. بهترین جا برای خرید قهوه توسط مردمی که مصرف کمی دارند، قهوه فروشی‌های سطح شهر می‌باشد زیرا میزان مصرف خانوارها بصورت جزئی می‌باشد و باید در حد کفایت خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کسانی که خود فروشنده قهوه می‌باشند و یا قنادی دارند باید خرید قهوه را به طور عمده انجام دهند تا بتوانند سود کسب کنند.

برزیل، ویتنام، اندونزی، کلمبیا، هند از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده قهوه در دنیا می‌باشند. در بین این کشورها ویتنام دومین کشور تولیدکننده قهوه بوده که تأمین کننده حدود ۱۷ درصد قهوه جهان است. قهوه ویتنام به دلیل داشتن کیفیت و کافئین بالا یک انتخاب عالی برای استفاده در انواع ترکیبات پرکافئین می‌باشد. قدیمی‌ترین و مرغوب‌ترین نوع قهوه، عربیکا است و بعد از آن قهوه ربوستا قرار می‌گیرد. همچنین قهوه ربوستا ۹۷ درصد از تولید قهوه ویتنام را شامل می‌شود که در واقع این افزایش تولید آن را به معروفیت رسانده است و گرنه کیفیت آن کمتر از عربیکا می‌باشد. قهوه دارک ویتنام رنگ تیره و طعم تلخی دارد که در برابر آفات میزان حساسیت کمتری دارد و از آنجایی که قیمت پایین‌تری در بازار دارد خرید قهوه از جانب خریداران به صورت عمده و جزئی از فروشگاه‌ها برایشان مقرون به صرفه می‌باشد.

خرید قهوه سبزعمده برای دارندگان کارگاه رست قهوه

قهوه سبز یا قهوه خام یکی از انواع مختلف این محصول می‌باشد و از جمله کسانی که به خرید قهوه سبز به صورت عمده و به قیمت کارخانه‌ای نیاز دارند افرادی می‌باشند که صاحب کارگاه رست قهوه هستند. منظور از رست (بو دادن)، قهوه برشته شده یا تفت دادن آن می‌باشد که طی فرایندی با استفاده از تجهیزات مخصوص و با کمک حرارت مشخص دانه‌های سبز به دانه‌های تیره تبدیل می‌شوند که خود به ۴ دسته (رست روشن، رست متوسط، رست متوسط-تیره، رست تیره) تقسیم می‌شوند که در بین آنها رست روشن قهوه‌های ویتنام برای درست کردن قهوه ترک گزینه مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قهوه سبز درجه یک و باکیفیت به یک شرکت یا فروشگاه معتبر مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب خرید نمائید.

نام قهوه بر اساس نوع طبخ و نحوه دم کردن آن، نام‌گذاری می‌شود. مثلاً برای درست کردن اسپرسو از بهترین آسیاب و از بهترین ترکیبات قهوه استفاده می‌کنند. قهوه ترک با دانه‌های آسیاب شده قهوه، آب و با جوشاندن مستقیم بر روی شعله درست می‌شود. اما قهوه فرانسه را با کمک دستگاه قهوه ساز درست می‌کنند. به این صورت که قهوه آسیاب شده را روی صافی ریخته و آب داغ را روی آن می‌ریزند که نوشیدنی بدست آمده در یک قوری یا لیوان جمع می‌گردد و انواع مختلف دیگر. روش ویتنامی‌ها در درست کردن قهوه به روش دم‌کردن چکه‌ای آماده و از فیلترهای فلزی و دستگاه قهوه ساز مخصوص می‌باشد. همچنین آنها برای درست کردن قهوه از ربوستای دارک رست و از کره، نمک، شکر، عصاره برنج و طعم‌دهنده برای متعادل کردن طعم قهوه استفاده می‌کنند. کسانی که به خرید قهوه ویتنامی علاقه دارند می‌توانند این محصول را هم با قهوه عربیکا ترکیب کنند تا میزان تلخی آن را کاهش دهند.

قیمت قهوه عمده در فروشگاه

همانطور که اشاره کردیم میزان مصرف قهوه خانوارها در خانه ممکن است زیاد نباشد و افراد ترجیح دهند به کافی شاپ بروند و در آنجا قهوه دلخواه خود را سفارش دهند. اما افراد زیادی هستند که بر حسب عادت تمایل دارند که هر روز از نوشیدنی قهوه استفاده کنند و شاید قیمت خرید قهوه برایشان بیشتر از کسانی که به صورت تفننی از این محصول استفاده می‌کنند اهمیت داشته باشند و همین طور اصل بودن قهوه نیز مهم ‌باشد. اگر جزو این دسته افراد می‌باشید و دوست دارید خرید قهوه را با قیمت کارخان‌ه‌ای تهیه نمائید می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه معتبر از قیمت قهوه عمده مطلع شده و آن را تهیه نمائید. با توجه به اینکه انواع متنوعی از قهوه در فروشگاه‌ها موجود می‌باشد و نوع دسته‌بندی هم در این محصول با یکدیگر تفاوت دارد بنابراین قیمت آنها با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلفشان از یکدیگر متفاوت است.

فروش قهوه به صورت عمده

قیمت فروش قهوه با اینکه بازار با نوسان قیمت همراه بوده همچنان قیمت مناسب و قابل توجهی دارد و قیمت خرید قهوه ویتنام هنوز هم قیمت ارزانی را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید قهوه به طور عمده دارید، لازم است که اطلاعاتی را از مراکز فروش قهوه به دست بیاورید. فروشگاه‌هایی هستند که دانه‌های قهوه از جمله قهوه خام را بصورت عمده و بدون هیچ محدودیتی به فروش می‌رسانند. با توجه به اینکه از قهوه به عنوان طعم‌دهنده یا افزودنی در صنایع غذایی استفاده می‌گردد، فعالان حوزه صنایع غذایی از جمله کارخانه‌های شکلات‌سازی از متقاضیان خرید قهوه به صورت عمده البته کارخانه‌ای می‌باشند. خریداران و متقاضیان خرید انواع قهوه نیازی به مراجعه حضوری ندارند زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر سطح کشور با فراهم آوردن بستر اینترنتی لازم و پرسرعت امکان فروش قهوه را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند تا سریع‌تر بتوانند سفارش خرید داده و آن را تحویل بگیرند.

سرانه‌ی مصرف قهوه در ایران و جهان

با توجه به آمارهای به دست آمده سرانه‌ی مصرف قهوه در جهان دو میلیارد فنجان در روز است. در این میان پر مصرف‌ترین کشور در مصرف قهوه فنلاند با ۱۲.۰ کیلو گرم در رتبه‌ی اول، نروژ با ۹.۹ کیلو گرم در سال در رتبه‌ی دوم، ایسلند با توجه به آمار سال ۲۰۰۶، ۹.۰ کیلوگرم در رتبه‌ی سوم و دانمارک با مصرف ۸.۷ کیلو گرم در رتبه‌ی چهارم و …قرار دارند. این در حالی است که ایران با توجه به آمار سال ۲۰۰۶ با مصرف ۰.۱ کیلوگرم در سال جز کم مصرف‌ترین به حساب می‌آید. این مسئله نیز نشأت گرفته از سنت و فرهنگ ایرانیان است که چای را از میز خود کنار نمی‌گذارند. البته این آمار در سال ۹۷ به ۳۴۶ تن واردات قهوه به ایران رسیده است که این نشان‌دهنده‌ی تحولی بسیار خوب و بازار پر رونق قهوه را نشان می‌دهد که توانسته جای خود را در میان ایرانیان باز کند.

برای دانستن قیمت خرید قهوه به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید

صنایع غذایی ورنا یکی از مراکز معتبر در زمینه تولید، پخش، بسته‌بندی مواد خوراکی و نوشیدنی می‌باشد که می‌تواند محصولات خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود چه در داخل ایران و چه در خارج کشور عرضه کند. قهوه خاصیت فراوانی دارد از جمله می‌توان به پیشگیری از سرطان، جلوگیری از دیابت، سلامت قلب و کبد، کاهش وزن و…اشاره کرد اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد. با توجه به اینکه این روزها قهوه در بین افراد خصوصاً جوانان طرفداران زیادی دارد باید برای خرید قهوه باکیفیت و درجه یک به یک مرجع معتبر رجوع کنید تا خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین نوشیدنی را تهیه نمائید. برای آشنایی بیشتر از محصولات ورنا و چگونگی خرید و دیگر اطلاعات لازم بهتر است به آدرس اینترنتی https://sirafcoffee.ir مراجعه کنید. اگر شما جزو خریداران خاص و ثابت دانه‌های قهوه می‌باشید باید اطلاعات کاملی را درباره این دانه ارزشمند بدست آورید تا متناسب به انتظاراتی که دارید دست به خرید قهوه بزنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5192722

منبع: مهر

کلیدواژه: قهوه کسب و کار کافه کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت چاپ تولید نرم افزار کسب و کارهای اینترنتی دکوراسیون منزل تبلیغات سرقت قطار بازی های رایانه ای سرمایه گذاری پرچم صورت عمده قهوه ویتنام فروشگاه ها مصرف قهوه فروش قهوه درست کردن خرید قهوه رتبه ی قهوه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار

فرارو- پراید ۱۵۱ تیپ DA که در قالب طرح فروش فوق‌العاده این روز‌های سایپا با قیمت تقریبی ۳۱۰ میلیون عرضه شده، در بازار آزاد به طور متوسط ۳۴۰ میلیون فروخته می‌شود.

ساینا S دنده‌ای جزو ارزان‌ترین سواری‌های داخلی این کارخانه است و به شکل متوسط ۴۴۵ میلیون به فروش می‌رسد. مثل کوییک دنده‌ای تیپ GX. کوییک دنده‌ای دنده‌ای تیپ SR حدود ۱۰ میلیون بیشتر قیمت دارد و اطلس دنده‌ای تیپ G را ۵۹۵ میلیون می‌فروشند.

شاهین اتوماتیک که گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا محسوب می‌شود، ۸۶۵ میلیون قیمت گذاری شده و خرید شاهین دنده‌ای ۷۶۵ میلیون آب می‌خورد. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.  

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران