Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمدپور، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی از تشکیل کارگروه پیگیری پرونده های سنواتی در این استان خبر داد.
جلسه کارگروه پیگیری پرونده های سنواتی مدیریت اموال تملیکی استان مرکزی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مدیرکل تعزیرات این استان برگزار شد.
در این جلسه مقرر گردید کارگروهی متشکل از نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نماینده سازمان تعزیرات و نماینده اموال تملیکی تشکیل ‌و جهت تعیین تکلیف پرونده های سنواتی نماینده این مدیریت یک روز در هفته با مراجعه به معاونت اجرای احکام تعزیرات استان و نیز واحد اجرای احکام دادگستری جهت دریافت احکام صادر نشده و یا احکام سنواتی که به سازمان واصل نگردیده اقدام نماید و نیز مقرر شد در راستای تعیین تکلیف کالاهای سریع الفساد موجود در انبارهای اموال تملیکی استان لیستی تهیه و به قید فوریت طی جلسه ای در آن کارگروه جهت تعیین تکلیف اقدامات قضایی لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این دیدار معاون دادگستری و مدیر کل تعزیرات استان از انبارهای مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بازدید کردند.
روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اموال تملیکی استان پرونده های سنواتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی