Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل سپاه ضمن پیگیری وضعیت زلزله‌زدگان در گناوه، از آمادگی سپاه برای کمک به مردم زلزله‌‌زده ‌خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرمانده کل سپاه پاسداران ‌در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر پیگیر وضعیت زلزله‌زدگان در گناوه شد و از آمادگی سپاه برای کمک به مردم زلزله‌‌زده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد، اظهار داشت: تا مدامی که مردم نیاز به خدمات سپاه داشته باشند در کنار آنها خواهیم بود.

وی با تاکید به فرمانده سپاه استان بوشهر برای رسیدگی فوری به وضعیت مردم در مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: در صورت نیاز هرگونه خدماتی، این آمادگی وجود دارد تا در اسرع وقت تمام امکانات به منطقه گسیل شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که تا آخر در کنار مردم زلزله‌زده هستیم، اضافه کرد: خدمات‌رسانی شبانه روزی به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و به نوکری برای مردم افتخار می‌کنیم.

خسارت زلزله 5.9 ریشتری به واحدهای مسکونی گناوه + فیلماستاندار بوشهر: در زلزله 5.9 ریشتر گناوه برخی از منازل قدیمی دچار خسارت شدنداعزام 12 تیم امدادی و ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده گناوه‌ / 5 نفر مصدوم شدند +تصاویر‌تازه‌ترین اخبار از زلزله 5.9 ریشتری| اسکان اضطراری مردم در روستاها/ نیروگاه اتمی بوشهر آسیب ندید/ ‌‌زلزله تلفات جانی نداشت فقط مصدومیت 5نفر/ زمین‌لرزه در گناوه تمامی ندارد + تصاویر و فیلم

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر نیز در این ارتباط تلفنی ضمن تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه جهت کمک به زلزله‌زدگان این استان گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر جهت بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده ‌که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیاز‌های اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

سردار علی رزمجو افزود: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیش‌تری انجام شود.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه منطقه زلزله زده فرمانده سپاه صورت نیاز استان بوشهر زلزله زدگان مردم زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود